Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3148032
Sigbrid schreef: Ik heb inmiddels weer een zoveelste mail gestuurd  hier over naar SW ( inclusief de originele mail van toen )
Hopelijk komt er nu wel reactie op .
Bij Lizetta is het overigens opgelost inmiddels
De laatste keer met mijn bestelling(per mail verstuurd) kreeg ik ook geen reactie terug,normaal krijg ik altijd een korte reactie terug.(zodat ik weet dat ze het in orde maken)dus ik heb gebeld om te vragen of ze mijn mail hadden ontvangen.En toen bleek dat ze allang antwoord terug hadden gestuurd,maar ik had niks ontvangen.Dus ze hadden problemen met hun mail.dus mss is dat bij jouw ook wel zo.
Anders zou ik even bellen  ;)
#3148094
Ik had dit bij de laatste SW levering ook, maar dan met geitenlever, daar zat ook een hele lichtgekleurde bij, de structuur leek ook iets anders. Ik heb hem kleingesneden en door de mix van lever, hart en nier gedaan, ze eten het gewoon op hier.
#3148439
judith1967 schreef: Ok top!!
En wat was het antwoord?
Het antwoord dat Sigbrid kreeg was geen antwoord/uitleg helaas....
Maar wél dat ik (winni) 2 kg lamslever tegoed heb.
Sowieso ga ik de volgende keer als ik 'echte lever' bij de hand heb 2 even grote stukken wegen volgens Angelique's theorie.
Ik blijf toch nieuwsgierig.
#3207574
Behalve aan de hand van de structuur van het vlees kan je lever en long nog op een andere, eenvoudige manier van elkaar onderscheiden, namelijk aan de hand van de geur. Lever ruikt compleet anders dan long. Of ze nou van rund, kalf, lam of kip is, lever ruikt onmiskenbaar naar lever. Probeer jezelf de geuren van de diverse soorten spiervlees (ook die hebben allemaal hun eigen geur) en orgaanvlees eigen te maken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door