Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ruisje
#3049649
MarkK schreef: Dat is het hem juist, er zijn geen lades :P het is gewoon 1 bak en alles ligt gestapeld. En je raad het al, wat je nodig hebt ligt altijd onderop >:( als het lades waren, was het inderdaad een stuk makkelijker. Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk te noteren op de zakjes maar dit werkt ook slecht. Ik heb er al rekening mee gehouden dat hij meer moest krijgen, zo heb ik voor 2 weken geportioneerd en erna heb ik grotere porties gemaakt. Het niet hebben van vaste porties en het hebben van een 'onhandige' vriezer maken het er inderdaad niet makkelijker op. Daarom is het misschien handiger om kleine hoeveelheden per keer te hebben maar dit staan de lijntjes hier in de regio niet toe volgens mij. Met KVV is het overzichtelijker (elke rol heeft een ander kleurtje etc).  En je kan er per dag gewoon een complete rol uitleggen en portioneren (indien nodig).
Er zijn mensen hier die van die zakkenklemmen van Ikea gebruiken. Ze zijn er in allerlei kleuren en maten en her te gebruiken uiteraard. Kun je toch met kleurtjes werken. ;)

Barfplaats wordt gesponsord door