Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door S
#2981127
In onze pakjes diepvries kipfilet zitten altijd 3 filets. Wij zijn maar met 2 mensen, dus blijft er altijd eentje over die uiteraard niet opnieuw de vriezer in kan.
Onze pup stond gisteren naast mij te springen bij het ruiken van al dat lekkers en toen heb ik hem gewoon die andere kipfilet volledig gegeven (rauw uiteraard).

Achteraf bedacht ik me dat dat misschien helemaal niet zo slim was? Hij krijgt door de week KVV en in de weekend BARFen we met kippennekjes.

Hij heeft het zonder veel moeite met veel smaak naar binnen gewerkt en 2u later nog een portie KVV erbij. Vanochtend had hij alweer honger als een paard. :D
Gebruikersavatar
Door Aurora Borealis
#2981131
Shanelle schreef: In onze pakjes diepvries kipfilet zitten altijd 3 filets. Wij zijn maar met 2 mensen, dus blijft er altijd eentje over die uiteraard niet opnieuw de vriezer in kan.
Onze pup stond gisteren naast mij te springen bij het ruiken van al dat lekkers en toen heb ik hem gewoon die andere kipfilet volledig gegeven (rauw uiteraard).

Achteraf bedacht ik me dat dat misschien helemaal niet zo slim was? Hij krijgt door de week KVV en in de weekend BARFen we met kippennekjes.

Hij heeft het zonder veel moeite met veel smaak naar binnen gewerkt en 2u later nog een portie KVV erbij. Vanochtend had hij alweer honger als een paard. :D
ik zie hier geen probleem in. hopelijk heeft het hem lekker gesmaakt. ;)
Gebruikersavatar
Door S
#2981144
Fijn!  :biggrin2:
Dan weet ik voortaan waar die 3e kipfilet naartoe kan - maar waarschijnlijk best wel in verschillende keren geven.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2981147
Juist bij KVV is spiervlees een belangrijke aanvulling.. Orgaan en bot geloof ik altijd wel, maar ik ga ervan uit dat er in KVV de slechtste kwaliteit spiervlees zit  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door