Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bianca83
#339306
romila schreef: Gadverdamme...daar moet je gewoon nie te lang over nadenken.... ;)
Met al het vlees moet je er niet te lang overnadenken. Bedenk maar wat er in kipgehakt en half om half gehakt zit :-X
Door nikèdog2000
#339342
Rovanna schreef: Nou ik zal je iets vertellen over het 'afval' zoals jij dat noemt: ik heb onlangs mijn kippenslachter gevraagd wat er gebeurt met die nekken en karkassen die ik niet afneem (en dat zijn er een hoop ;D). Die gaan gewoon in de frikadel en andere bagger die wij eten ....
nou die bagger eet ik toch nooit dus voor mij is het afval
Gebruikersavatar
Door Angelique
#339357
nikèdog2000 schreef: nou die bagger eet ik toch nooit dus voor mij is het afval
En je eet ook nooit een soepie in een restaurant ;D
Die trekken namelijk hun bouillonnetjes daarvan.
Door nikèdog2000
#339408
Angelique schreef: En je eet ook nooit een soepie in een restaurant ;D
Die trekken namelijk hun bouillonnetjes daarvan.
ik eet nooit in een restaurant alleen thuis
dan weet ik wat ik eet
Gebruikersavatar
Door sylvia
#339713
romila schreef: Gadverdamme...daar moet je gewoon nie te lang over nadenken.... ;)
doet mij weinig, ik vind een frikandel gewoon lekker (zo heel af en toe) zolang hij niet giftig is vind ik het prima
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#339761
sylvia schreef: doet mij weinig, ik vind een frikandel gewoon lekker (zo heel af en toe) zolang hij niet giftig is vind ik het prima
Nee mij doet het ook allemaal niet zoveel. Ik vind het alleen grappig dat er gerefereerd wordt aan 'afval' terwijl het gewoon in de menselijke voedselketen terecht komt. Ik ben dol op frikadellen ;D
Door Bianca83
#347334
Rovanna schreef: Nee mij doet het ook allemaal niet zoveel. Ik vind het alleen grappig dat er gerefereerd wordt aan 'afval' terwijl het gewoon in de menselijke voedselketen terecht komt. Ik ben dol op frikadellen ;D
Alleen kipnuggets eten wij niet meer. ;)

Afval is het overigens geenzins, wij hebben kale karkassen (dat vind ik persoonlijk wel afval maar goed voor het kraakbeen/bot) en bevleesde karkassen en dat lijkt op kipfilet met bot en vel er nog aan. Het is vetter maar zeer zeker geen afval. (die worden dus omgezet in frikandellen vrees ik ;D en die eten wij ook nog steeds)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door