Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2915942
Gina is aan de race, gister heeft ze 7 moederkoeken naar binnen gewerkt. Grappig, de 1ste zat ze te snuffen en wat te sabbelen, naarmate het aantal pups vorderde, was die moederkoek schrok schrok op.
Vannacht paar keer overgegeven. Okugest gegeven.
En hoeveel geitemelk mag ik geven aan een teckel, mss dat ze daar ook van aan de race kan zijn?
Door Lizzy
#2917272
Moederkoeken zijn SUPER laxerend. Dus daar is het van :)
Geitenmelk, ah, ik denk dat je met een 1/4 litertje (over de dag) per dag al een heel eind bent.
Door vagebond
#2918037
Gina heeft nog steeds heel dunne ontlasting, drinkt wel goed, de melkfabriek draait op volle toeren sinds vanmorgen. Pups zijn tevreden.
Ik heb haar al een paar dagen op de okugest en probiotica staan.
Wat kan ik nog meer doen. Allemaal borrels in d'r buik. Norit kan zeker niet?
Door miik
#2918325
Ik zou Psylliumvezels geven. Bij diaree zorgt het ervoor dat de ontlasting dikker wordt. Dan wordt de buik vanzelf ook rustiger.
Door vagebond
#2918447
Okay, ja goed plan, die heb ik wel in huis. Kijk het even aan vanmorgen, ik hoor geen borrels meer. Dank je voor de tip. Ik zag een klein drolletje liggen buiten, hopelijk van haar.
Ik heb die vezels voor mijn paard, voor de honden kun je het dus ook in dit geval gebruiken. Weer wat geleerd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door