Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hope
#3048781
Daar zit wel wat in ja. Gelukkig hebben we hier weinig vuurwerk en Nelson slaapt altijd zo lekker na een goed stuk knaagwerk. Maar ja... Ik bekijk het woensdag even. Bedankt voor de tip!
Door Ruisje
#3048913
Vorig jaar was het nog 5 dagen zelfgemalen barf in de week, maar nu nog maar 1 dag. :) Hier valt het over het algemeen mee met vuurwerk en de honden zijn niet echt onrustig ervan. Maar één giga knal kan dat veranderen, dus we ruilen voor de zekerheid een dagje om en geven woensdag gewoon zelfgemalen barf. :)
Gelukkig wordt er de dagen voor en na oudjaar niets afgestoken in de buurt.

Dank voor de goede tip! :-*
#3048926
pike schreef: Het ging bij Armagnac dan ook niet om een avond, maar om weken en weken en weken. Zo lang stress gaat echt niet goed. Vuurwerk begint hier al in oktober en gaat in het nieuwe jaar ook nog weken door  >:(
Zoo das echt balen zeg zo vroeg al vuurwerk en dan nog zolang naknallen,vreselijk >:( :(
Hier valt het gelukkig errug mee,af en toen een knal(letje) en daar is Dorian gelukkig niet van onder de indruk.
Vorige week met buiten eten wel een knal,maar hij bleef gewoon dooreten,hij keek wel even op,maar vond zijn knijn toch belangrijker :)

Waar hij het meest van in de stress raakt zijn de knal(letjes) die dicht bij huis zijn.
Paar jaar geleden is ons bovenraampje eruit gesprongen door een behoorlijke harde vuurwerk knal,vandaar dat alles wat in de straat knalt,Dorian van in de stress schiet,maar zodra het over is ,is Dorian zijn meeste stress ook wel kwijt.
Door Ellis M.
#3049751
mijn hond heeft zojuist overgegeven,  ik had hem een kippenpoot gegeven omdat hij de laatste tijd zijn botten bijna niet meer eet.  Het is nu ong.10.45uur. Er zijn al wat knallen geweest en zonet valt een lading sneeuw aan de voorkant van het dak, ook weer iets wat hij niet kent. Hij is overigens gisteren 3 jaar geworden en heeft m.i.zwaar geleden de eerste 2 dagen van zijn leven,  blijft hypergevoelig voor elk geluid. Nu wil hij niks meer,  net als vorig jaar, zelfs geen blikje leverpastei of iets dergelijks :'( ik ga wel proberen om een 'vuurwerkdoos' voor hem te maken. (Wc rolletjes vullen met lekkers en daaromheen papier zodat het snoepjes lijken. ;) mag hij 1x een bende in huis maken.  Maar of die truc lukt?? 
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3049757
Hallo Ellis,

Denk je er ook aan om muziek aan te zetten en de gordijnen dicht te houden? Laat hem vandaag maar niet te lang naar buiten, alleen voor plassen en poepen.
Misschien kun je nog naar de dierenwinkel om een DAP-dispenser (adaptil) te halen.
Helaas kun je op zo'n laatste dag echt veel te weinig, misschien volgend jaar begin december al na gaan denken over mogelijkheden?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3050229
gisteren hebben ze hier pens gehad en vandaag krijgen ze wat spiervlees ( loeka minder dan normaal en smorgens in plaats van savonds zodat ze nog tot de middag kan plassen of poepen)
#3050867
Ellis M. schreef: mijn hond heeft zojuist overgegeven,  ik had hem een kippenpoot gegeven omdat hij de laatste tijd zijn botten bijna niet meer eet.  Het is nu ong.10.45uur. Er zijn al wat knallen geweest en zonet valt een lading sneeuw aan de voorkant van het dak, ook weer iets wat hij niet kent. Hij is overigens gisteren 3 jaar geworden en heeft m.i.zwaar geleden de eerste 2 dagen van zijn leven,  blijft hypergevoelig voor elk geluid. Nu wil hij niks meer,  net als vorig jaar, zelfs geen blikje leverpastei of iets dergelijks :'( ik ga wel proberen om een 'vuurwerkdoos' voor hem te maken. (Wc rolletjes vullen met lekkers en daaromheen papier zodat het snoepjes lijken. ;) mag hij 1x een bende in huis maken.  Maar of die truc lukt?? 
Blikje leverpastei? Lijkt me geen goed plan.  :)
#3171922
die van mij denkt geen seconde aan eten helaas, iedere vorm van afleiding werkt ook niet en dat van oktober t/m februari ongeveer, vooral in de avond.
heb hard getraind maar mocht niet baten helaas, een zomerse afsteek partij had 5 maanden werk verpest. nu maar adaptil en vakantieplannen gedurende de heftigste periode maar ik ga zeker ook het eten in de gaten houden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door