Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2702661
Plast ze binnen als je haar niet naar buiten laat?
Mijn oppas heeft ze heel erg zorgen gemaakt om het plassen van Boomer.
Als ik haar naar buiten laat plast ze altijd! Maar ze kan het ook prima uren ophouden!
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2702666
MarijeEnBoomer schreef: Plast ze binnen als je haar niet naar buiten laat?
Mijn oppas heeft ze heel erg zorgen gemaakt om het plassen van Boomer.
Als ik haar naar buiten laat plast ze altijd! Maar ze kan het ook prima uren ophouden!
Ja ik ben om kwart voor 5 naar buiten geweest en was rond half 6 terug. Om half 7 heeft ze terwijl ze voor me zat zitten plassen. Ze zal hier ook wel meer drinken nodig hebben dan thuis aangezien ze de hele dag al met mijn honden speelt waardoor ik haar niet volgens de instructies van de eigenaar wil laten drinken want dat is alleen na de maaltijd en ze eet 2x per dag.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2702668
Lijkt mij als je het niet vertrouwt je overleg pleegt met haar baasje over dit gedrag
en niet zelf gaat experimenteren met andere voeding zonder dat bekend is wat precies de klachten zijn waarvoor de hond behandeld wordt .
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2702698
Even met de eigenaar gebeld, deze zat al in de stress of Luna niet van alles kapot zou bijten en of ik het wel zou trekken met 3 honden. Het gaat wat dat betreft super hier, wat zijn 3 honden onwijs leuk zeg  ::) maar heb beloofd dat ze haar terug krijgt  :biggrin2:

Luna heeft een bloedonderzoek gehad en hieruit bleek dat haar fosfaat te hoog was. Het advies van de DA was kijken waarop ze het goed deed (qua drinktijden en hoeveelheden) en er zelf een btje mee spelen. Dus dat is voor haar tijdens de maaltijd drinken en daarnaast niet. Heb uitgelegd dat ik dat heel moeilijk vind aangezien ze continu met mijn honden speelt en dus veel meer dorst heeft dan als ze gewoon de hele dag thuis ligt.

Gevraagd van goh had je nog nagedacht over vlees voeren aangezien hier veel meer vocht in zit dan in die droge brokken. Om een lang verhaal kort te maken, ik mag haar overzetten en de eigenaar gaat hier vrijdag mee verder en mocht ze het goed doen gaan de brokken definitief de deur uit!
Door petralita
#2702776
hoop heel erg dat het helpt en dat de eigenaar helemaal om is, omdat de hond zo opknapt van vers  ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2702998
Vanmorgen haar eerste bakje smuldier gehad. Heb dat voor nood altijd in huis en zal wel even wat er bij halen tot vrijdag maar mevrouw vind het heerlijk. Ik laat mijn honden altijd snel even op de hup als ik uit bed kom en ga daarna eerst koffie drinken en dan wandelen. Echter bij terugkomst zit ze me gewoon in de kamer te poepen. Gelukkig bij de achterdeur en dus naar buiten gesleept en daar na het verder poepen hartelijk beloond. Ze drinkt iig wel al een stuk minder en is een stuk minder zenuwachtig. Komt helemaal goed deze week. Dankje voor jullie reacties en tips
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door