Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Senna99
#2700267
Senna99 schreef: Zo, heb ik het ze ook geportioneerd. Ik had dan geitjes uit het lijntje van Nien-newfies, maar waren ook heel jonge geitjes. Raiko krijgt ze ook uitstekend weg, maar is misschien idd wel afhankelijk van het soort hond dat je hebt.
Ik krijg de pootjes trouwens ook makkelijk door midden met een snoeischaar. Hoef er geen kracht voor te zetten.
Door ien
#2700811
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb het idee dat er verschil is tussen de verschillende leveringen!
De eerste lading knipte ik met gemak door maar bij lading 2 heb ik soms echt moeite!
dat zou het kunnen verklaren dan want ik heb de geitjes ook uit de laatste levering. Maar inmiddels is er een achterpoot al met smaak verorbert!  ;D
maar onze hond is inderdaad ook niet echt heel klein (kruising flat coat en kortharige collie)

En blij dat ie het lekker vond want hij is de laatste tijd wat aan het miepen met eten waardoor zijn menu wat eenzijdig begon te worden  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door