Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#2672063
Helemaal top , had al gekeken naar de topic van xerox , maar dat is al even terug zag ik , en 1 wortel via een lijntje [ die net beetje uit de richting zou zijn] schiet niet op natuurlijk . Ik ga die eens bestellen om te proberen.
Door El budha
#2672139
Hier zijn de hertengeweien van Stagbarr helemaal favoriet. De nylabone komt er hier niet meer in. Wij hadden er 1 van mijn moeder gekregen en onze bulldog heeft het voor elkaar gekregen om er stukken van af te bijten :-\
Gedroogde runderoor met vacht zijn ze hier ook dol op. Onze bulldog doet er 20 minuten mee, herder reu 40 minuten en herder teef 45-50 minuten
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2672949
Ik geef van alles. Gedroogde luchtpijp en gedroogde runderkophuid het vaakste. Af en toe van die witte farmfoodkluiven en ook wel eens "gewone" buffelhuidkluiven. Het meeste is vrij rap op. Vooral de luchtpijp, die red het geen kwartier.

Niet elke dag, want ik beschouw het niet vanzelfsprekend als magere tussendoortjes. Ik geef ze vooral als hij wat druk in zijn hoofd is, dan kan hij zich even uitleven op een kluif. Soms is dat 4 keer per week, soms maar 1 keer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door