Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#2643725
Even ter info..misschien dat het dan doordringt waarom ik niet om 6 uur een deur opendoe.
Van moment dat wekker afloopt totdat ik aangekleed onder ben duurt gemiddeld 1,5 uur. Zo lang heb ik nodig om m'n lichaam in beweging te krijgen 's ochtends.
Oh en de reden waarom dat zo lang duurt is ook de reden waarom ik geen werk heb.
Laatst gewijzigd door TMG1961 op do 04 apr 2013, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2643807
TMG1961 schreef: Even ter info..misschien dat het dan doordringt waarom ik niet om 6 uur een deur opendoe.
Van moment dat wekker afloopt totdat ik aangekleed onder ben duurt gemiddeld 1,5 uur. Zo lang heb ik nodig om m'n lichaam in beweging te krijgen 's ochtends.
Oh en de reden waarom dat zo lang duurt is ook de reden waarom ik geen werk heb.
ook daar ben je niet uniek in hoor.
Mss moet je dego eens mailen met de vraag hoe laat ze bij jou zouden zijn of een andere leverancier zoeken maar alleen hier miepen over een lege vriezer...daar g
aat ie niet vol van worden hoor. Dus stop met miepen en mail dego gewoon.
Gebruikersavatar
Door renate1982
#2643818
Hier ook prima ervaringen met Degomeat. Prima en snelle communicatie.
De eerste keer kwamen ze hier om half 6 in de ochtend :o das vroeg maar alles voor mooie vleesjes toch 8) en daarna gauw weer in bed :biggrin2:
Door eelke
#2643819
koekje schreef: Ook zonder vragen krijg je zeer uitgebreid antwoord is de ervaring hier  :biggrin2:

Wij halen dus meestal zelf ook af en heb er goede ervaringen mee. En tegenwoordig staan de dozen met kuikens ook in de webshop, helemaal fijn.
Haha ja  :biggrin2: ik hoef nog geen 10 min te rijden, maar trek toch altijd een uurtje uit voor vlees afhalen. Henk kan goed beppen.
Ook hier tevreden, merk wel dat afhalen iets chaotischer is dan bezorgen...ben al een keer voor niets komen omdat hij geen konijnenspiervlees bleek te hebben. Maar ik zeg al niks meer, want afgelopen zaterdag was ik zelf vergeten dat ik besteld had  :-[ maar ook geen probleem, savonds toen ik het door had (zag ineens een gemiste oproep van Henk) meteen een mailtje verstuurd, dinsdagochtend gebeld en ik mocht het af komen halen :)
Martine-Tom schreef: ook daar ben je niet uniek in hoor.
Mss moet je dego eens mailen met de vraag hoe laat ze bij jou zouden zijn of een andere leverancier zoeken maar alleen hier miepen over een lege vriezer...daar g
aat ie niet vol van worden hoor. Dus stop met miepen en mail dego gewoon.
Precies, ze zijn echt totaal absoluut niet moeilijk. Als jij aangeef dat het per see na bv 10 moet, dan doet hij dan. Misschien dat je dan wel een dagje langer moet wachten ofzo, maar ze houden echt overal rekening mee eigenlijk.
Door Cindy de Wolf
#2643831
eelke schreef:

Precies, ze zijn echt totaal absoluut niet moeilijk. Als jij aangeef dat het per see na bv 10 moet, dan doet hij dan. Misschien dat je dan wel een dagje langer moet wachten ofzo, maar ze houden echt overal rekening mee eigenlijk.
Ja absoluut waar. Ik moest een paar maanden geleden voor mijn werk naar de rechtbank en Henk weet dat ik normaal wel eerder van mijn werk weg kan als ze eerder mochten zijn. Die keer aangegeven dat dit dus echt NIET kon en ik werd netjes aan het einde van de dag geleverd. Echt top! En ach sommige mensen zijn er blij mee dat ze zo vroeg zijn zodat ze geen vrij hoeven te nemen. Hier is tie meestal rondom 12-13.00uur.
Door sofia
#2643923
Hier zet Henk het gewoon voor de deur om 04.30 geloof ik en dan betaal ik het nadat ik het gecontroleerd heb per bank . Het fijne van Henk is dat alles geregeld kan worden. Het vlees is erg mooi, op wat verschrikkelijk vette longen na.
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2644034
@tmg1961 :
ook ik doe er 1,5 tot 2  uur over voor ik klaar ben, in bed medicijnen innemen 20 min wachten, uit bed kruipen,
kinderen uit bed halen en boterhammen geven dan zelf zelf douchen aankleden, de kids aankleden en die moet ik dan ook naar school brengen.
Ik heb bij henk aangegeven liefst rond 10 uur en voor 11.30 omdat ik kids uit school moet halen. Er wordt altijd een dag van te voor een mail gestuurd waar de tijden instaan en de chauffeur beld als hij naar je toekomst met de mededeling van ik ben over .. bij je. Werkt echt perfect.
Ik vraag de chauffeur ofdat hij het binnen wil zetten want het is bij mij toch gauw 2/3 bananen dozen vol en die wegen wel wat. Dan kan ik de dozen zelf uitpakken en in de vriezer doen. Of als ik een hele slechte dag heb staat het er s'avonds nog voor mijn man.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2644093
Wij stonden vandaag voor 8u op de planning, is 7.55u geleverd, nou, dat vind ik heel netjes, nu nog zien hoe de kwaliteit is en of de hondjes het eten.
Wat afspraken en snelheid van reageren op de mails betreft in elk geval al dik geslaagd!  :biggrin2:

Kun jij toch ook doen Theo, een tijd afspreken en erbij zeggen waarom het niet vroeg in de morgen kan, als ik dat zo hoor is Henk daar meer als schappelijk in...
Door Mevroi Kruim
#2644305
Hier kwamen ze ook rond 6 uur 's ochtends, ik betaal gewoon van te voren en dan kunnen ze het op de stoep zetten. Het loopt niet weg tenslotte  :biggrin2:
Door zzz-dodo-zzz
#2644361
Hier zijn ze vandaag om kwart voor 9 geweest, het was de eerste keer dat ik hier bezorgt heb maar ik ben zeker tevreden, alles ziet er erg goed uit.
Laatst gewijzigd door zzz-dodo-zzz op vr 05 apr 2013, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door spickenstef
#2645048
ik heb hier vorige week ook een bestelling laten komen , en op een vraag werd direkt geantwoord dus tevreden van . Omdat ik op het werk van shift veranderde had ik gevraagd om zo laat mogelijk te komen , normaal kwam hij in de voormiddag maar op mijn vraag is hij dan toch om 13 uur gekomen wat me toch een halve dag verlof scheelde . Dan over het vlees de lamskoppen leken me wel heel groot maar ik kan er verkeerd in zijn , ze hebben ze nog niet gekregen . het hertenbot krijgen ze niet dat zijn vooral de poten word ook niet geeten het vlees dat aan de poten zat werd zelfs niet aangeraakt . De lamsribben waren op en daar heeft hij me voor gebeld wat ik in de plaats wilde hebben . de rest van het vlees en bot was heel mooi en heel weinig vet . dus heel tevreden van
Door Martine-Tom
#2645070
Hier is hij ook net weer geweest, zou er om 9.30 zijn en dat werd half 11, ik werd rond 10 uur gebeld dat hij later zou zijn, alles was er en alles ziet er ook weer prima uit.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2645560
Ook ik ben tevreden over Degomeat. De service is uitstekend: telefoon/mail wordt snel beantwoordt (toen hij eens niet opnam, werd ik later netjes teruggebeld), je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van leveringen en het vlees is bij mij altijd mooi geweest.
Door Mandarijn
#2646101
Kim89 schreef: Ik woon in de buurt, dus haal mijn bestelling af.
Bij vragen krijg je snel en uitgebreid antwoord.

Ik ben benieuwd naar de enkelvoudige mixen, deze heb ik nog niet geprobeerd.
Over het spiervlees, orgaanvlees en vleesbot wat ik tot nu toe besteld heb ben ik erg tevreden.
Hier goede ervaring met die mixen. De lammix bevat wat meer bot en de kip/pens geurt meer. Maar verder goede ervaring.

@tmg1961 bij mij wordt er om 11.30u geleverd, daarvoor is ie eerst in Zuid-Limburg geweest. Denk niet dat hij om 6u in het zuiden is. Hij heeft daarvoor eerst nog leveringen in het midden van het land. Hij gaat altijd via Limburg terug naar het bedrijf. (krijg altijd een route via de mail en elke keer is de route zo ingedeeld) Dus erg vroeg zal hij dus niet komen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door