Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2599134
Ik kocht een kleine vriezer speciaal voor de dieren. Want we hadden immers al een grote kist voor eigen eten en in de keuken nog 3 diepvrieslades voor de katten.
Al gauw kocht ik een grotere vriezer, ca 1.35 cm en ruilde de kleine in.
Spijt...  Toen zag ik zo'n grote vriezer waar ijsjes in werden verkocht, dus aangeschaft.
daarom werden ook mijn ogen groter en kocht ik stevig in. Gevolg.. Ook de vriezer van onszelf zat stampend vol.
manlief kon er geen ijsje uit krijgen. Een kennis van ons had een te grote vriezer, 1.70 cm.
En ja aangeschaft. Toen zei mijn zoon dat hij toch liever een ladevriezer wilde. misschien als mam zijn oude vriezer overnam? Tuurlijk jongen.
Tot mijn spijt moet ik bekennen, dat ik vanavond nog een vriezer heb gekocht.Nummer 6!
= de drie lades.
Nu moet ik er weer eentje verkopen, want het past dus echt niet. 4 vriezers zitten vol.
Mijn man zegt dat ik in zeer korte tijd een vriezer manie heb ontwikkeld.
Brrrr
Door anneliesdj
#2599376
Haha hoeveel dieren heb je dan?

En met zoveel vriesruimte vraag ik me af of je wel alles op krijgt? Want als je steeds weer aanvult krijg je toch dat je na verloop van tijd eens iets uit de vriezer plukt waarvan je je niet kunt herinneren wanneer je dat gekocht hebt? (maw iets wat er al 3 jaar ligt)
Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2599466
anneliesdj schreef: Haha hoeveel dieren heb je dan?

En met zoveel vriesruimte vraag ik me af of je wel alles op krijgt? Want als je steeds weer aanvult krijg je toch dat je na verloop van tijd eens iets uit de vriezer plukt waarvan je je niet kunt herinneren wanneer je dat gekocht hebt? (maw iets wat er al 3 jaar ligt)
Ik sticker alles met datum. En wissel steeds oud naar nieuw. Ik heb 2 grote honden en momenteel 3 katten.
maar heb ook vlees voor een andere hond in de vriezer.
Ik heb stickers gekocht bij de action waar alle dagen op staan vermeldt. Zo kijk ik steeds naar de kleur wat ik moet voeren, heel gemakkelijk. Ik kan met de vele vriezers veel sorten kopen en blijven aanvullen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2599926
Ik heb van elke soort maar 1 partij liggen in de vriezer.  Ik koop vb konijnkarkas pas wanneer het oude bijna op is. Dan moet ik eventjes opletten dat ik eerst het oude verbruik en dan pas de nieuwe, maar daarna weet ik ook weer gewoon dat al het konijnkarkas van die tijd is.
Zo weet ik dat het hert en lama die ik liggen heb nog van de eerste levering vorig jaar is.  Dat zou zo binnenkort wel op moeten raken, want dan ligt het er een jaar en dat vind ik lang genoeg.  Ze eten het echter niet zo graag, maar dat moet dus eerder op dan het paard dat ze ook niet zo graag eten maar ik een half jaar later pas aangekocht heb.
Het is niet zo moeilijk te onthouden wanneer ik laatst kipkarkas gekocht heb, of konijnspier.  Ik weet ook nog wel dat de kippenhartjes ouder zijn dan het lamshart enz...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door