Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2575301
Wie heeft hier wel eens iets gekocht. Ze zitten bij een winkel in in Rotterdam. Ik wil een keer naar Islam-centrum in Rotterdam en deze zitten op nog geen 10 minuten hiervandaan. Kom zelf uit de hoekse waard en ben bang dat ik niet genoeg variatie heb bij alleen islam centrum. ik wil dan in een keer alles wat nodig is halen.

Wie o Wie
#2575326
Ingrid S schreef: Wie heeft hier wel eens iets gekocht. Ze zitten bij een winkel in in Rotterdam. Ik wil een keer naar Islam-centrum in Rotterdam en deze zitten op nog geen 10 minuten hiervandaan. Kom zelf uit de hoekse waard en ben bang dat ik niet genoeg variatie heb bij alleen islam centrum. ik wil dan in een keer alles wat nodig is halen.

Wie o Wie
Ik haal er wel een wat kip af in Steenbergen zelf. Maar je kunt er dus alleen de kip halen zoals ik begrijp, van andere beestjes geen karkassen.
#2575520
eelke schreef: Ik haal er wel een wat kip af in Steenbergen zelf. Maar je kunt er dus alleen de kip halen zoals ik begrijp, van andere beestjes geen karkassen.
Op de website staan ook konijnen, duiven, eenden, lam en herten. Ik kan geen prijzen vinden. Kipkarkassen kan ik hier in de buurt halen, maar het overige is wel interessant
#2575875
Elvira schreef: Op de website staan ook konijnen, duiven, eenden, lam en herten. Ik kan geen prijzen vinden. Kipkarkassen kan ik hier in de buurt halen, maar het overige is wel interessant
Ja weet ik maar volgens mij wordt dat niet als barf materiaal verkocht zeg maar... maar ik kom dan ook niet in de winkel zelf.
#2575915
Ingrid S schreef: maakt dat uit dan dat het niet als barf produkt verkocht wordt. als het betaalbaar is!!!
Nee dat maakt niet uit :) maar vaak zijn het dan gewoon hele dieren, en wel gewoon aan de prijs dus.... ik ben wel erg benieuwd, hoor het grag als er nog meer goed barfmateriaal te krijgen is.

Heb bij hen aan de slachtlijn gestaan en er werd netjes gewerkt, mooie hanen kwamen er binnen hoor  :o
#2596201
ik ben geweest afgelopen woensdag, niet veel soeps gewoon slagerijtje niet echt goedkoop van wat er lag  het zag er wel netjes uit, maar ik vondt de mensen niet echt aardig.  ook in ic geweest, zij zijn wel aardig liepen zelfs mee naar de auto om 50  kilo vlees in te laden. De hondjes vinden het zalig.

Ik ga niet meer naar vugts.

ga nog wel slagerij west keertje proberen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door