Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#20510
Sander schreef:

Oftewel bus huren en met heel barfplaats naar Merzig afreizen? ;D
En we gaan nog niet naar huis........... ;D
Door sylvia
#20511
Maar voor Merzig heb je nog geen tourincar nodig hoor,ik heb net even op de kaart gekeken maar het is in de buurt van Luxemburg als ik het goed heb.En dat is goed te rijden in één dag,hele volkstammen doen dit 2 x per jaar als de hondenshow van luxemburg is ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op di 04 nov 2003, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roger
#20525
<<En dat is goed te in één dag,hele volkstammen doen dit 2 x per jaar als de hondenshow van luxemburg is ;D<<


Om nog maar te zwijgen van die andere toeristische atraktie in Luxemburg !!! 8) 8) 8)
Laatst gewijzigd door roger op di 04 nov 2003, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
#20535
roger schreef: <<En dat is goed te in één dag,hele volkstammen doen dit 2 x per jaar als de hondenshow van luxemburg is ;D<<


Om nog maar te zwijgen van die andere toeristische atraktie in Luxemburg !!! 8) 8) 8)
aha toch dus 8) 8) 8) :-[
Door Anna
#20833
roger schreef:Of dat écht zo is weet ik niet, hij kan zich in ieder geval perfect handhaven als "alfa" binnen elk van zijn roedels.
Niet echt klassieke roedels als de leider geregeld even verdwijnt... maar wel interessant!
roger schreef:De wolven komen zowat op enkele meters van de toeschouwers, mensen dus.
Ik ken heel wat saarlozen die , moesten ze in die omheining zitten gegarandeerd aan de andere kant van het terrein zouden blijven als er nog maar 20 man stond op te kijken.
Misschien ruiken de wolven gewoon iets om te barfen... ;D
roger schreef:Anna, heb je nog nooit reportages van Freund gezien op National Geographic?
Nee, jammer! Maar misschien zie ik hem binnenkort live... :D (Als ik kan, ga ik mee.)

Groetjes,

Anna.
Door Nelly
#24675
roger schreef: <<herinneren dat er ook in Belgie een wolvenpark is, klopt dit??<<


In de Ardennen , ergens in de buurt van de grotten van Han zitten ook wolven, maar dat is voor mij net zo als in het "Berenbos" in Nederland.
Alleen schiet met de naam van dat plaatsje waar het zgn. "Berenbos " is me niet te binnen.
Das dus een moderne dierentuin.

Dan heb je nog een opvangcentrum van in beslag genomen wolven of afgestane ook ergens in de Ardennen , van de "stichting wolvenopvang Belgie".

Was onlangs nog op Ketnet, een Belgische TV zender,Stafke met de wolven, ik begrijp nog altijd niet goed waarom men daar, in het opvangcentrum, een Saarloos Wolfhondpup toont en effe erbij komt vertellen dat het een wolvenpup is.


Gr.
Roger



Gr.
Roger;
Ik weet wel wie dat is Roger, hij zat eerder dichter bij de Nederlandse grens, ik meen in Boorsel of idd. Kan dat? Heb zelf de eerste paar wolven die hij had een paar jaar als adoptie-dieren gehad. Totdat ik merkte dat hij wat erg publiciteits-geil begon te worden en ook snoepreisjes begon te maken naar Canada enzo (van onze centen) En vanwaar die Saarloospup? Omdat-ie zelf Saarlozen fokt.
Door roger
#24681
<<Ik weet wel wie dat is Roger, hij zat eerder dichter bij de Nederlandse grens, ik meen in Boorsel of idd. Kan dat? Heb zelf de eerste paar wolven die hij had een paar jaar als adoptie-dieren gehad. Totdat ik merkte dat hij wat erg publiciteits-geil begon te worden en ook snoepreisjes begon te maken naar Canada enzo (van onze centen) En vanwaar die Saarloospup? Omdat-ie zelf Saarlozen fokt.<<


Tja, je kent hem Nelly........ das duidelijk.

En dat ie zelf saarlozen fokt wist ik, hij is lid van een illustere nederlandse rasvereniging, vandaar dat ik dus totaal niet begrijp dat hij met een saarloospup effe komt "showen" als zijnde een wolvenpup.

Als ie om het lot van de wolven zozeer bekommerd is moeten al zijn opvangdieren gestereliseerd of gecastreerd zijn, en dat is ook zo, en moet hij duidelijk het onderscheid durven maken tussen wolvenpup en hondenpup anders gaat hij gewoon de showtoer op, wat dus jij in jouw posting terecht publiciteitsgeil noemt.

Het verschil met Werner Freund is torenhoog.


Gr.
Roger.
Door Nelly
#24937
En daarom ben ik razend benieuwd om dhr Freund te bezoeken, samen met andere bp-leden! Zou graag alleen gaan, maar kan door de malaise met mijn handen nog maar kleine stukjes zelf rijden, helaas.
Groetjes, Nelly.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door