Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ChantalKrijn
#2529986
Nadia schreef: Het lijkt wel alsof die van farmfood een tuk zachter is.
Dat is mij ook al opgevallen! Hiervoor had ik Antlers Stagbars, en die sleten echt veel minder snel lijkt wel.. :-\

Edit: typfoutje
Laatst gewijzigd door ChantalKrijn op di 04 dec 2012, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door El budha
#2529999
ChantalKrijn schreef: Dat is mij ook al opgevallen! Hiervoor had ik Antlers Stagbars, en die sleten echt veel minder snel lijkt wel.. :-\
hier hetzelfde. De stagbar ging maanden mee en deze zijn met twee weken op :-\
Door Laura2004
#2530044
El budha schreef: hier hetzelfde. De stagbar ging maanden mee en deze zijn met twee weken op :-\
Waar kan de stagbar besteld worden? Ik heb ooit een kleintje van Nynke gekregen, die kreeg Tequila niet eens kapot, daarom had ik grote gekocht voor Ziggy en Tequila, maar die waren dus zo kapot, van farmfood inderdaad.
Door fransbulletje
#2530151
Ik heb beide merken gehad en beide prima.
Waar je op moet letten is het merg. Hoe groter het merg hoe zachter het bot. De botrand is dan dunner en ze hebben het eerder stuk. Voor de bullen zoek ik de de antlers uit met een goede dikke botrand . Je kunt het ook voelen hoe zwaarder hoe harder, veel merg is lichter.
Stagbars kun je bestellen bij www.eko-pets.nl. Als je haar mailt dat je een paar stevige met niet teveel merg moet hebben houdt ze daar rekening mee.
Gebruikersavatar
Door gwendolineken
#2530279
Hallo

ik heb het topic ondertussen gelezen en heb die van farmfood al zien liggen maar nog niet druven kopen. kunnen ze het helemaal direct opeten? want die van mij krijgen meestal iets voor wij vertrekken naar ons werk zodat ze zich een beetje kunnen bezig houden. het is dus niet de bedoeling dat ze er af en toe een beetje aan knagen, en wat is de functie van het gewei?
:biggrin2:
Groetjes
Gwendolineken
Door Laura2004
#2530547
fransbulletje schreef: Ik heb beide merken gehad en beide prima.
Waar je op moet letten is het merg. Hoe groter het merg hoe zachter het bot. De botrand is dan dunner en ze hebben het eerder stuk. Voor de bullen zoek ik de de antlers uit met een goede dikke botrand . Je kunt het ook voelen hoe zwaarder hoe harder, veel merg is lichter.
Stagbars kun je bestellen bij http://www.eko-pets.nl. Als je haar mailt dat je een paar stevige met niet teveel merg moet hebben houdt ze daar rekening mee.
Dank voor de tip! Ik ga die ook bestellen, ben benieuwd of ze die minder snel opeten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door