Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bernadette
#302764
Haar baasje gruweld van versvlees... Hij is superstraight wat betreft het vegetarier zijn. Ben allang blij dat ze brokken krijgt en niet van die onzin vegetarische brokken. Dat heb ik hem nog uit zijn hoofd kunnen praten!
Neenee, barfen zit er voor dat meisje echt niet in! Helaas, het zou echt goed voor haar zijn, ze is namelijk erg schraal, ze zou best wat meer kunnen hebben. En met brokken komt ze gewoon niet aan!
Jammer jammer, maar ze moet maar gewoon vaker hier komen en dan stop ik haar wel vol! Het gaat goed en ze vind het geweldig...

Ze is ook vreselijk slim, want in een halve dag had ze dus door hoe de koelkast open moet... Haha, heb er maar een stoel voor gezet.
Door Laura2004
#302871
Dat slaat toch nergens op. Ik ben ook vegetarier maar een hond is een carnivoor. En in brokken word ook vlees verwerkt (niet bijster veel).
Door Bernadette
#304197
Ik ben ook vegetarier, maar dat betekend niet dat iedereen en alles zich naar mijn principes moet schikken! Bij hem is dat wel een beetje zo. Ach ja, je hebt gewoon van die fanatiekelingen denk ik dan maar.

Het is zijn hond, zijn keus....
Gebruikersavatar
Door sylvia
#304432
Bernadette schreef: Ik ben ook vegetarier, maar dat betekend niet dat iedereen en alles zich naar mijn principes moet schikken! Bij hem is dat wel een beetje zo. Ach ja, je hebt gewoon van die fanatiekelingen denk ik dan maar.

Het is zijn hond, zijn keus....
Dan had hij een konijn moeten kopen, ik wordt hier best wel pissig over, die vegetarische brokken zijn er voor honden die niet tegen dierlijke eiwitten kunnen en dus moeten overleven op vega brokken, en het is ook gewoon overleven niet meer en niet minder. Dat je voor jezelf als mens er voor kiest om geen vlees te eten , alle respect, maar een carnivoor op groenten en graan laten overleven omdat je zelf veggie bent vind ik dierenmishandeling.
Door Bernadette
#304472
sylvia schreef: Dan had hij een konijn moeten kopen, ik wordt hier best wel pissig over, die vegetarische brokken zijn er voor honden die niet tegen dierlijke eiwitten kunnen en dus moeten overleven op vega brokken, en het is ook gewoon overleven niet meer en niet minder. Dat je voor jezelf als mens er voor kiest om geen vlees te eten , alle respect, maar een carnivoor op groenten en graan laten overleven omdat je zelf veggie bent vind ik dierenmishandeling.
Dat heb ik dus nog net aan zijn verstand kunnen peuteren. En een dierenbeul is hij dus echt niet. Dus brokken met vlees erin dat doet hij dan nog net....

Maar misschien begrijp je wel dat ik deze discussie met hem tot vervelens toe heb gevoerd. En daar wordt je niet vrolijker van. Daarom zei ik ook dat ieder zijn hond op zijn manier opvoed.

Kijk hij mishandeld zijn hond niet, het beesje heeft een dak boven zijn hoofd, krijgt eten, veel liefde.... Er zijn zat honden die het slechter hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door