Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2423946
Op de website staat wild, maar volgens mij is dat een vergissing en is het tam. Het is exact de kleur als dat van Tamara's konijn (dezelfde flapjes trouwens). En als je het vergelijkt met de konijnschouders van wild konijn (3e fotootje van boven) zie je het verschil in kleur.
Als je het zeker wilt weten, kun je 't het beste even aan de verkoper vragen.
Laatst gewijzigd door Parelridder op vr 10 aug 2012, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#2424343
Nou, we zijn wezen halen en het ziet er goed uit hoor. De bio-kippenvleugels die in de bonus zijn (1 euro de kilo) zijn ook lekker dik en goed bevleesd. En we kregen er gemarineerde vleugels voor onszelfs bij, helemaal lief.
Of ik ook ganzenkarkas voor de katten wilde? Heel goedkoop en mooi spul, maar Ot en Sien eten dat helaas niet.
#2426327
Het is dus ook mogelijk om alle dingen uit het Kiezebrink-assortiment te bestellen. Dit dan wel van te voren, want KB komt maar 1x in de maand ofzo.
Ik wil voor de volgende keer eens een kilootje weanerratjes nemen. Ot heeft die al een tijdje niet meer gegeten en vindt ze wel erg smakelijk.
Door BAC
#2426687
Kan niet anders zeggen dan super....Goed en echt goed spiervlees (Wel de A kwaliteit nemen), goede levering en communicatie, kennissen van mij zijn nu ook dealer van ze geworden en ik blijf daar mooi bestellen!

Was met degomeat ook erg tevreden over de bezorging; met een vrieswagen!
#2428740
Ik heb er ook besteld, maar dan bij natuurlijk rauwvoer.

Ben ontzettend tevreden over de kwaliteit. Ik had paardenstoofvlees, paard zonder bot, kalkoensnippers, kipfilet, bio kipkarkassen (heel mooi en heel goed bevleesd!), strot, lamsribben, lamshart, rundersnippers, eendennekken en kippennekken, eendkarkas, kwartels, konijnenniertjes, organenmix, sardientjes en kalfssnippers besteld.

Was over alles uitermate tevreden, behalve over de kalfssnippers. Die waren hard en taai. Bleek wangvlees zonder vlees te zijn. Die bestel ik niet meer, maar over de rest ben ik echt heel tevreden!

Sommige vleesjes waren zo mooi dat ik ze zelf nog wel zou willen eten!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door