Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door johanna25
#2399991
smulpaap schreef:

We zouden eigenlijk eens een jaarlijks proef feest moeten doen en dan zoveel als mogelijk is meeslepen en uitproberen maar  :biggrin2:
Een soort barfrestaurant
ik ben voor en stel wel wat beschikbaar, maaarehh hoe zit dat dan met de innerlijke mens  ::)
#2400042
Klinkt goed !

Hier lusten ze geen duif en fazant, en eigenlijk ook geen gans.
Maar ik vind dat ze wel gans moeten eten  :P en met wat moeite lukt dat ook wel.
Gedroogd vinden ze het trouwens allemaal erg lekker !
#2400075
:) Ha, dan kom ik met Floor langs het smulfestijn en alles wat de anderen laten liggen, eet Floor wel, behalve egelvlees; wangvlees met stekeltjes en kale haaskarkassen, dat laat ze met liefde over, na de bosduifjes, eendjes en fazantjes!  :biggrin2:
Gans is nog niet uitgeprobeerd, maar is vet vlees, daar heeft Floor geen problemen mee en sterke smaak, ach paard en hert gaat er ook prima in!  ;D
Door johanna25
#2400134
Blafje schreef: :) Ha, dan kom ik met Floor langs het smulfestijn en alles wat de anderen laten liggen, eet Floor wel, behalve egelvlees; wangvlees met stekeltjes en kale haaskarkassen, dat laat ze met liefde over, na de bosduifjes, eendjes en fazantjes!  :biggrin2:
Gans is nog niet uitgeprobeerd, maar is vet vlees, daar heeft Floor geen problemen mee en sterke smaak, ach paard en hert gaat er ook prima in!  ;D
oei oei gans vet ??
wel als je hem plukt maar geslacht zit er eiegenlijk geen vet aan.

met groeten Bob ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door