Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door syiryo
#2414088
Lida. S schreef: Volgende keer gewoon hier vakantie vieren
Afgesproken... heb je een oprit of grote tuin,, neem ik mn eigen huisje (campertje) wel mee.. haha. Maken we meteen ook een barfbeque waar ik dan wel aanwezig kan zijn  :biggrin2:
Door Annemarie Rijnveld
#2414113
Lida. S schreef: Als ik soep of iets in poedervorm vacumeer zet ik de zak schuin tot rechtop en verlaag de vacuumkracht wat (kan traploos). Nooit een probleem. (behalve als je het vergeet, dan zit de hele machine onder de soep)  ook andere producten zet ik ietwat schuin neer. Maar ik denk dat ik een andere vacumeermachine heb dan jullie. Ik kan ook gas toevoegen zodat alles niet aan elkaar plakt (zoals een zak chips bedoel ik)
jij hebt een superdeluuksmasjien!!
Welk merk heb jij?
Door syiryo
#2414152
Lida. S schreef: Wij hebben een Stephan Alvac.
Ha heb ff gegoogled en gerekend... als we een weekendje komen camperen bij je en we nemen zelf zo'n 120 kilo vlees/orgaan mee... moet het lukken.. hahajaja.. de rest moet dan maar op de barfbeque  ;D :yeah:
Door syiryo
#2423753
Mn eerste testjes zijn weer geopend. Vleesjes 6 dagen in de koelkast vacuum. Het ruikt idd in het begin wat sterker, maar die lucht gaat weg na een minuutje. Verder was het vlees nog prima !! Hoela hoela.. dus ff wat orgaan vacumeren en op naar frankrijk!! :circle:
Door syiryo
#2423758
ChantalKrijn schreef: Mijn ervaring is wel, als je het zo los laat liggen, dat orgaan sneller 'rijpt' als gewoon vleesje. Zeker lever!

Misschien ff testen? ;)
Hoe bedoel je met los?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door