Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Roef & Hidde
#2365226
Hidde is nu 21 weken en laat steeds vaker zijn eten staan.meestal het botwerk maar ook wel spiervlees.
Nu gaat hij ook wisselen dus zou het daar door komen?

Roef heeft ook een hele tijd lopen meuten met zijn eten,maar dat was pas na dat hij gewisseld had.
Hier maakte ik gewoon korte meten mee door als hij niet at zijn voer na 5 minuten weer weg te halen en het later weer aan te bieden.
en dat werkte ;)

maar Hidde krijgt nog 3 x per dag en ik merk dat ik zo de hele tijd bezig ben met voer aan bieden >:(
als ik het in zijn bench laat liggen gaat hij na een kwartier wel weer even knagen,maar echt alles op eten doet hij niet.

oja en het maakt niet uit wat voor bot het is,kip blijft ook gewoon staan,net als parelhoen,konijn,eend etc :P
Door Martine-Tom
#2365714
[quote="roefje"]
vanaf hoeveel weken kan dat al dan?
want eerlijk is eerlijk,ik tel de weken af dat hij naar 2x per dag kan (met een half jaar toch?)
[/quote]Als hij eraan toe is is hij eraan toe hoor.
Tom ging gelijk al naar 2 maaltijden met 15 weken, hij vond het niks al die maaltijden.
#2365880
Kimbra is al heel snel naar 2x per dag gegaan. Geloof met 3 maanden al. Was voor ons niet goed in te passen 3x per dag. Zal het ook heerlijk vinden als ze naar 1x per dag kan. Dat doe ik wel pas als ze een jaar is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door