Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2301305
Ik heb het topic even niet gevolgd  :-[ :-[ :-[, maar:

ik droog op de roosters zonder paraflex vellen.
Het lekvocht kan te maken hebben met koude op de plaats waar de Exca staat, in de garage  en daar is geen verwarming,  verder wel vorstvrij.
Mijn roosters passen helaas niet in de vaatwasser, hooguit plat in de bovenste korf.
Staande in de onderste korf past niet,  de ruimte is onvoldoende hoog  voor de roosters  :-\
En ja, die dingen schoonmaken is idd een klere werk, daar ben ik al langer achter :-\

Ik heb  vooral ru. lippen, vis  , en spiervlees gedroogd in de exca.
#2301306
Bien schreef: Ik zal ze toch eens mailen binnenkort, maar ben zo bang dat ik em dan x maanden/weken kwijt ben en ik kan echt niet zonder hoor!!!!

Zwarte roosters gaan hier in het onderste deel vd vaatwasser, op eco stand en komen er super mooi schoon uit.
Die gaas dingen in de wasbak met een in water opgelost vaatwastabletje, geen schuim wat bij afwasmiddels wel is en ze zijn zomaar schoon, na 1 nachtje staan.

Super machine!!!
Wil je mij laten weten wat het antwoord is?
Mijn Engels is niet van een kwaliteit om daar nu  klachtenmails  mee te gaan schrijven  :biggrin2:
#2301316
nova schreef: Wil je mij laten weten wat het antwoord is?
Mijn Engels is niet van een kwaliteit om daar nu  klachtenmails  mee te gaan schrijven  :biggrin2:
doe ik.... kan nog wel ff duren hoor.... ik wil em nl. niet kwijt..

mijn staat wel in de garage te drogen dus tja... kan het ook aan liggen.

zal dit weekend eens kijken of er een van de pootjes mist ofzo dat ie scheef staat en daardoor lekt... is ook nog een optie.
#2301317
nova schreef: Ik heb het topic even niet gevolgd  :-[ :-[ :-[, maar:

ik droog op de roosters zonder paraflex vellen.
Het lekvocht kan te maken hebben met koude op de plaats waar de Exca staat, in de garage  en daar is geen verwarming,  verder wel vorstvrij.
Mijn roosters passen helaas niet in de vaatwasser, hooguit plat in de bovenste korf.
Staande in de onderste korf past niet,  de ruimte is onvoldoende hoog  voor de roosters  :-\
En ja, die dingen schoonmaken is idd een klere werk, daar ben ik al langer achter :-\

Ik heb  vooral ru. lippen, vis  , en spiervlees gedroogd in de exca.
kun je dat bovenste rek niet uit je afwasmachine halen? dat kan ik wel daardoor kunnen ze erin.
#2301365
ulla schreef: Ja, en ik moet zeggen dat ze tot nu toe super snel spul bezorgen als je daar iets besteld.
jaja ze zijn daar super netjes....

ben maar even zo vrij geweest ze een email te sturen met de vraag of ze dit probleem kennen.... en wat te doen.
Laatst gewijzigd door Bien op vr 30 mar 2012, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#2301462
Bien schreef: Ik zal ze toch eens mailen binnenkort, maar ben zo bang dat ik em dan x maanden/weken kwijt ben en ik kan echt niet zonder hoor!!!!

Zwarte roosters gaan hier in het onderste deel vd vaatwasser, op eco stand en komen er super mooi schoon uit.
Die gaas dingen in de wasbak met een in water opgelost vaatwastabletje, geen schuim wat bij afwasmiddels wel is en ze zijn zomaar schoon, na 1 nachtje staan.

Super machine!!!
;D ;D ;D

Goeie tip, van die gaasdingen. Ga ik ook proberen!
#2302819
Bien schreef: kun je dat bovenste rek niet uit je afwasmachine halen? dat kan ik wel daardoor kunnen ze erin.
Een giller  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:.....

Naar aanleiding van deze reactie:

"Gaat M. Kijken in de vaatwasser om daar na  14  jaren vaatwasser gebruik een systeem te ontdekken waarmee  de bovenste servieskorf uitneembaar  wordt"  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:



U bent bedankt mevr. vanaf vandaag kunnen de roosters van de Exca ook in de vaatwasser

;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door