Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat eet jouw hond in 2011?

Volledig zelf samengesteld
83
51%
Zelf samengesteld + KVV
50
30%
KVV
22
13%
Anders
9
5%
Door Staftime
#2059445
Romeo mag geen rauw meer helaas, sinds zijn darmoperatie wordt hij er heel erg ziek van.
Hij krijgt een zelf gekookte maaltijd, aangevuld met Biologische blikvoeding en Biologische sensitive brok.

Julia krijgt Darf Eko en wat Barfdingen, en af en toe wat Biologische brok en blik voor de lekker.

Anders krijgt het zelfde als Julia, maar dan met af en toe wat Orijen erbij.
Door Quando en MaQ
#2082436
Quando krijgt vanaf dat hij van de mamamelk af is vlees, vanaf dat ik hem heb (8 weken) kvv (Carnibest, Alaska) en nu dus ook zelf samengesteld. Hoe meer ik er over lees en hoe meer ik kan vinden aan vlees hoe meer hij barft.
En hij ziet er uit als hollands glorie. :D
Door mariamagdalena
#2129413
      Tommy krijgt de meeste dagen carnibest, dan weet ik dat hij alle voedingsstoffen binnen krijgt.

      Twee keer in de week geef ik barf...alles wat hij lekker vindt.

   
Door Ritaenkris
#2208435
Net 10 dagen geleden begonnen met barf ,bij één van onze honden , Sendo ( een mix Mastin / Galgo) heeft een heel zware vorm van atopia , ik hoop dat hij door barf te eten wat minder dikwijls aan de cortisone moet  ( het medicijn Atopica helpt niet bij hem  :'( )
Onze andere 8 honden zouden ook liefst van al op barf overgaan ,maar ik probeer eerst in de "routine" te geraken met Sendo  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door