Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Joke I
#1135885
Even een update over mijn manneke,

Hij is inmiddels al weer 5 maanden en barft, dat het een lieve lust is! :D :D Hij eet echt alles en nu het wisselen zo goed als gebeurd is, kan ik zeggen, dat plat slaan of wat dan ook niet echt nodig is geweest. Ik heb wel gemerkt dat hij met sommige dingen meer moeite had. Een kalkoennek heeft hij 1 keer niet helemaal weggekregen, de wervels kreeg hij niet kapot. Maar goed de rest ging prima. Gewoon wat aanpassingen in zijn menu gedaan en er dus wat rekening mee gehouden. Het enige wat ik nog niet aangedurft heb met hem is zalmkoppen, vraag me niet waarom? Maar na vandaag een superslag geslagen te hebben, gaat hij aankomende week voor de bijl. Ik denbk wel dat hij het lust, want tot op heden met haring en andere vis geen enkel probleem gehad. Hij heeft wel een groeispurt gehad en lijkt nu wat te stagneren....in de hoogte. Hij staat er in ieder geval leuk bij en is vrolijk en blaft en gilt ´s morgens de boel bij elkaar als het eten naar buiten gaat.....want dan moet hij wachten op de 4e bak.  :o :o
Hij is erg fel op zijn eten wat ik wel jammer vindt, want hij trekt echt de lip op als de andere honden of iik in zijn buurt willen komen, schroomt er ook niet voor om uit te halen. Ik hoop dat dat nog wel afzwakt in de toekomst.
Maar het is een lekker ding, op hoge poten met Franse stand
Afbeelding
Door Truus
#1135919
Wat een lekker manneke is het ! Fijn hoor dat het zo goed gaat maar waarom laat je hem niet apart eten als hij zo fel wordt naar de andere honden toe?
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1136707
Hoi Truus,

Ik durf dat juist niet aan. Als ik er bij blijf, dan valt het mee en dan heb ik het "idee" dat hij het kan leren te accepteren. Als ik hem nu zijn eigen plekje geef, heb ik het idee dat ik later alleen maar meer problemen krijg met de anderen. Het zijn namelijk allemaal reuen en allemaal intact dus zodoende. Hij leert nu tenminste dat niet alles getollereerd wordt door de anderen. Maar dit baseer ik puur op zijn karakter, er is namelijk niets wat veel indruk op hem maakt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door