Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Staftime
#1920804
Inmiddels heb ik voor Julia andere maatregelen moeten treffen met voeren.
Het is bijna onmogelijk geworden om haar met de kou op een gezond gewicht te houden, of ik nou vetter, vaker en meer ga voeren of niet...
Ik moet haar gewoon teveel geven, waardoor ze ligt te kreunen en steunen en buikpijn krijgt, en vaker last krijgt van diarree en overgeven.
Dat zag ik dus niet meer zo zitten, en nu krijgt ze Taste of the Wild brokjes bij haar vlees, en dit werkt perfect.
Geen extreem volle maag, maar wel eindelijk wat meer vlees op haar lijfje.
Ik blij en hondje blij, ik merk dat ze zich ook lekkerder voelt nu.

Ik wacht alvast op de wijzende vingertjes  :-X
Door nienk
#1922514
tjah.. ik ga niet naar je wijzen hoor, als Julia het er goed op doet dan is het ok toch? die buik klachten enzo lijkt me naarder voor haar dan een tijdje even wat brok erbij. (aangenomen dat je, als het minder koud wordt, de brokjes weer op sluit voor volgende winter ;))
Door Esther Q
#1922956
Het kan met vers voeren idd soms voorkomen dat porties te groot worden. Hier hebben sommige honden ook zoveel nodig dat het met vers niet te redden is om ze de volgende dag nog inspanning te laten leveren. Dat is een van de redenen dat we brok voeren tijdens de grote inspanningsdagen. Straks als het warmer wordt heb je de brok misschien niet meer nodig :)
Door Francisca
#1925391
Hier geen extra voer of jas. Meneer vindt het zo heerlijk buiten  8) dat ik moeite moet doen om hem binnen te krijgen. Loop ik met muts, handschoenen, dikke jas en bondlaarzen het nog koud  >:( te hebben. Ligt hij gewoon languit heerlijk buiten naar de vogeltjes te kijken. Gekke hond  :biggrin2: !
Door Staftime
#1926186
Als het weer warm wordt dan heeft ze de brokjes idd niet meer nodig.
Dan maak ik ze op in een voerbal om te spelen of strooi ik ze af en toe door de tuin zodat ze moeten zoeken.
Hebben ze ook nog iets leuks te doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door