Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1373841
Hier alleen handschoenen bij vis in stukken hakken, maar das meer omdat het zo vettig aan voelt.
Pens deed ik eerder ook, maar ruik het zelf amper.
Ik ruik zowiezo niet zo best, in dit geval niet erg  :biggrin2:
Door Eertje
#1373843
[quote="May Linn"]
Hier alleen handschoenen bij vis in stukken hakken, maar das meer omdat het zo vettig aan voelt.
Pens deed ik eerder ook, maar ruik het zelf amper.
Ik ruik zowiezo niet zo best, in dit geval niet erg :biggrin2:
[/quote]

Ach het went! En met een wierookje erbij. :D
Door m008
#1373967
[quote="tieneke"]
Jaco zou meteen flauwvallen als hij het moest doen en dit is echt geen aanstellerij weet ik uit ervaring toen ik voor de allereerste keer pens sneed voor onze vorige Leo Kobus....Jaco vluchtte echt kotsend weg en ging ook daadwerkelijk over zijn nek van de aanblik en de lucht   :biggrin2:
[/quote]

hahahaha  :rotflmao:
Door Bonny
#1374100
Ik gebruik alleen met pens handschoenen, verder alles zo, heb hier geen enkel probleem mee.Ik vind niet snel iets stinken. :biggrin2: Werk zelf in de zorg, en ben wel wat gewend.Heb wel eens dat ik denk,euh...toch maar even handschoenen aan. :D
Door Mevroi Kruim
#1374342
Handschoenen. Niet van die suffe roze van de hh-artikelenwinkel maar echte dikke stevige rubberen Marigolds van de DHZ-zaak. Die zijn niet gelijk lek als je mes eens uitschiet (ook fijn voor de vingertjes trouwens  :D)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1375084
hier ook handschoenen (gele of van die tandartsdingen), dan handen wassen met zeep met stevig parfumluchtje en daarna ook wassen met t stalen zeepje.
en daarna koken voor mezelf, knoflooklucht maskeert ook veel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door