Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1261635
hij reageert heel erg op mij, is ook echt mijn hond(alle 3 trouwens) maar ben ik verdrietig is vince het ook, ben ik labiel dan zie je dat hij onzeker is....
ben ik gestresst is vince ook heel druk aanwezig....
eigenlijk is het dus mijn schuld dat vinnie zo is... :-[
heb net op die site gekeken en er zijn wel wat overeenkomsten met vince wbt IBS, zal me daar eens in gaan verdiepen..
heb miranda al een mailtje gestuurd maar ze is volgens mij nu op vakantie..
het topic  van T Touch ga ik ook even doorspitten...
Door Alba
#1261683
Verschrikkelijk als je hond niet wil eten... en ook moeilijk als hij zó gevoelig is voor jouw emoties. Voelt Gentle jouw stemmingen ook zo goed aan, of doet hij echt Vince na? Hopelijk komt het allemaal goed en gaat hij snel weer eten!
Door pallas
#1261720
vanaalst schreef: hij reageert heel erg op mij, is ook echt mijn hond(alle 3 trouwens) maar ben ik verdrietig is vince het ook, ben ik labiel dan zie je dat hij onzeker is....
ben ik gestresst is vince ook heel druk aanwezig....
eigenlijk is het dus mijn schuld dat vinnie zo is... :-[heb net op die site gekeken en er zijn wel wat overeenkomsten met vince wbt IBS, zal me daar eens in gaan verdiepen..
heb miranda al een mailtje gestuurd maar ze is volgens mij nu op vakantie..
het topic  van T Touch ga ik ook even doorspitten...
Ik weet prcies hoe je je voelt hoor, dat heb ik ook zo bij Didot :(
Ik ben heel hard aan het werk gegaan met mezelf en dat heeft een heel stuk geholpen :)
Niet jezelf in de put of een schuld gevoel aan praten hoor! zie het toch ook maar als een complimentje dat ze zo veel naar jou kijken  :-*
Je bent er tenminste heel goed mee bezig en dan komt het vast wel weer goed!!!
Door andrevanes
#1261734
Hoi Ellen,
Veel sterkte met Vince.....en Gentle.
Kun je niet zo'n hormoonverstuiver in het stopcontact stoppen.
Dat schijnt ook wel te helpen tegen stress.
Door tieneke
#1261774
Tis zwaar knudde als je hond zo vreselijk slecht eet weet ik uit ervaring met onze vorige Leo  :-X
Het eten toch iets opleuken/verwarmen om hem weer aan de gang te krijgen?
Door sandrra
#1261779
Heel jammer dat ie zo sterk reageert Lijkt me ook zeer frustrerend en helemaal dat Gentle hem dan ook nog eens na gaat doen.
Maar gelukkig heeft hij weer wat op. Sterkte met je mannen
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1262030
vanaalst schreef: gentle laten we al vaak met zimba eten, maar dan gaat ie staan wachten tot ie vince weer ziet..
dat met die spanning zal best weleens kunnen kloppen..
hij heeft vanmorgen 100 gr op, dus er zit weer iets in..
Balen, Ellen!  :(  Ik heb geen tips voor je, wel een  :bigarmhug:  Sterkte!  :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1262240
heb gisteren een zooitje kvv gekocht, rib uit m'n lijf, maar met de hoop dat ie dat zou eten..
volgens mij denkt ie dat ik hem vergiftigen wil, hij ging niezen toen ie er aan rook!
Door sandrra
#1262489
vanaalst schreef: heb gisteren een zooitje kvv gekocht, rib uit m'n lijf, maar met de hoop dat ie dat zou eten..
volgens mij denkt ie dat ik hem vergiftigen wil, hij ging niezen toen ie er aan rook!

;D Sorry is voor jou natuurlijk alles behalve grappig, maar je schreef het zo leuk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door