Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1249228
misschien bedoelen ze maag ?? 

Volgens mij hebben alleen herkauwers een pens  en veelbierdrinkendemannen natuurlijk  ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#1249243
Nynke F schreef: misschien bedoelen ze maag ?? 

Volgens mij hebben alleen herkauwers een pens  en veelbierdrinkendemannen natuurlijk  ;)
;D ;D

Ja alleen herkauwers hebben een pens. Daar vandaan komt het voedsel via de slokdarm weer terug in de mondholte voor een tweede ronde. Als iets als struisvogelpens verkocht wordt, neem ik ook aan dat het maag is. Struisvogels schijnen alles naar binnen te werken wat ze voor de bek komt. Net als een kip eten ze ook steentjes om het voedsel te vermalen.
Gebruikersavatar
Door nova
#1249288
Nynke F schreef: misschien bedoelen ze maag ?? 

Volgens mij hebben alleen herkauwers een pens  en veelbierdrinkendemannen natuurlijk  ;)
even offtopic:  veelbierdrinkendemannen hebben geen pens maar een  een horeca spoiler  ;D ;D
Door mrloes
#1249495
hi

Op de site van proodier.nl heeft men het echt over struisvogelpens en het is afkomstig van Bandit.
Maakt niet uit, heb net gedroogd hart en vlees besteld bij Spat, ging de vorige x heel snel.

groeten
marloes
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door