Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#291616
sylvia schreef: Zoiets als:

Beste klantenservice van Purina.
De honden vroeger waaraan u refereert hebben nooit granen en groenten uit de maaginhoud van hun prooidier gegeten. Ten eerste groeit er weinig graan in de vrije natuur en de meeste prooidieren eten gras kruiden zaden en eventueel wat vruchten, daarnaast schudde zij de maag leeg en is het percentage maaginhoud gereduceerd tot een laagje wat aan de maagwand is blijven plakken.
Het percentage granen en groenten in uw brok overstijgt iedere toevoeging van vlees in uw brok, tenminste als we het nog over vlees kunnen hebben dan.
Een hond is een carnivoor, maar door de verpakking en inhoud van uw product zou je denken dat we allemaal een konijn aan onze riem hebben.
Echt een hele goede tekst!!! Ik heb hem inmiddels verstuurd ;D Kijken wat die muts van de klantenservice erop te zeggen heeft.
#291644
Nelly schreef: ja doen! Maar dan wel even schuddeN maken van dat schudde..... ;)
dan wordt de zin hedentijd, en het is een zin in de verledentijd , over de honden van vroeger.
Word spellingscontole keurt beide goed (is het natuurlijk ook als je schudden zet gaat het over de honden van nu)
#291695
sylvia schreef: dan wordt de zin hedentijd, en het is een zin in de verledentijd , over de honden van vroeger.
Word spellingscontole keurt beide goed (is het natuurlijk ook als je schudden zet gaat het over de honden van nu)
Ben ik niet mee eens, het gaat over meerdere dieren, dus hoort die n er m.i. achter. Denk overigens dat de zinsopbouw beetje ongelukkig gekozen is. Was misschien beter geweest als ze had gekozen voor: deden ze uitschudden. Maar goed het gaat om de inhoud van het verhaal en niet om evt. taalfouten.
Door Ine
#291744
Het had idd schudden moeten zijn, daar het in het meervoud geschreven is! Het verhaal gaat over de honden en het is dus: schudden zij. Dit kan tegenwoorduge tijd zijn, maar ook verleden tijd!
Maar ik vind zo'n foutje niet ergerlijk, als het verhhaal maar duidelijk is!! En dat is het!!! 8)
#291825
ine schreef: Het had idd schudden moeten zijn, daar het in het meervoud geschreven is! Het verhaal gaat over de honden en het is dus: schudden zij. Dit kan tegenwoorduge tijd zijn, maar ook verleden tijd!
Maar ik vind zo'n foutje niet ergerlijk, als het verhhaal maar duidelijk is!! En dat is het!!! 8)
Nou ja spellingcontrole keurde het goed, het gaat inderdaad om het verhaal, ik had het origineel inderdaad ook met schudden geschreven maar vond toen de zin niet meer kloppen en heb het dus veranderd .
#315927
Ha,ha, heb gisteren een discussie met een man gehad die datzelfde ook beweerde.
Ging over wat paarden(in jullie geval prooidieren) in het wild eten. Hij meende ook granen, en volhouden hè!!. Jammer dat mensen dus ook hun paard volstoppen met granen i.p.v. grassen en kruiden. Maar dat is weer een heel ander onderwerp.
I.d.d. ik zou ook wel eens willen weten wat purina te zeggen heeft, niks denk ik?!
#316255
sylvia schreef: Zoiets als:

Beste klantenservice van Purina.
De honden vroeger waaraan u refereert hebben nooit granen en groenten uit de maaginhoud van hun prooidier gegeten. Ten eerste groeit er weinig graan in de vrije natuur en de meeste prooidieren eten gras kruiden zaden en eventueel wat vruchten, daarnaast schudde zij de maag leeg en is het percentage maaginhoud gereduceerd tot een laagje wat aan de maagwand is blijven plakken.
Het percentage granen en groenten in uw brok overstijgt iedere toevoeging van vlees in uw brok, tenminste als we het nog over vlees kunnen hebben dan.
Een hond is een carnivoor, maar door de verpakking en inhoud van uw product zou je denken dat we allemaal een konijn aan onze riem hebben.
Hahaha ;D dit kan alleen maar door Syl bedacht zijn ;)
Heel goed! 8)
Door Ster
#343241
Nou, ben ook enorm benieuwd! Wel een fantastische actie zeg, zo'n mail. Misschien stuur ik er ook wel eens een keer een naar Eukanuba. Gewoon om oprecht geinformeerd te willen worden. Ben daadwerkelijk benieuwd naar wat ze te vertellen hebben over hun product. MAar ja, je wordt natuurlijk toch altijd afgescheept door de klantenservice. >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door