Dag Allemaal,
Ik zit er over na te denken om Natuurlijke hondensnacks voor mijn hond aan te schaffen, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Maries
Moderator: Lizzy
Claudia Overtoom schreef: ↑do 11 apr 2024, 21:08 Ik had laatst natuurlijke hondensnacks bij Dogwooff besteld, deze waren erg goed van kwaliteit en mijn hond vond ze heerlijk!Tja ik heb hier toch op het eerste oog direct al vraagtekens, in elk geval bij enkele van hun produkten. Want waarom zijn die konijnenoren zo bleek? En waarom is die buffelhuid zo wit? Dat krijg je echt niet voor elkaar als je de oren en de huid alleen maar droogt. Er is dus nog een bewerking aan vooraf gegaan. Bleken? Het wordt niet vermeld. Helaas.
https://dogwooff.com/product-categorie/ ... densnacks/
smulpaap schreef: ↑za 13 apr 2024, 23:03 Ik heb ook Akyra en Carnis voor jut en juulIk moet wel, met een hond in training. Alle snoepjes kopen, daar ga ik aan failliet. De prijzen van natuurlijk spul zijn niet misselijk. Er gaan hier heel wat snoepjes doorheen, niet alleen op cursus maar ook tijdens training thuis en training on the job. En ik vertik het nog steeds om de door alle instructeurs aanbevolen frolicjes te gebruiken die je in 4 tot 8 stukjes kan breken. Maar soms is de verleiding wel heel erg groot moet ik zeggen. De behoefte aan een jaszak vol trainers zal in de loop der tijd wel afnemen, maar voorlopig is die nog wel eventjes aanwezig.
Zelf drogen begin ik niet meer aan
De barf hap vind ik al werk zat
pike schreef: ↑zo 14 apr 2024, 22:30 Ik moet wel, met een hond in training. Alle snoepjes kopen, daar ga ik aan failliet. De prijzen van natuurlijk spul zijn niet misselijk. Er gaan hier heel wat snoepjes doorheen, niet alleen op cursus maar ook tijdens training thuis en training on the job. En ik vertik het nog steeds om de door alle instructeurs aanbevolen frolicjes te gebruiken die je in 4 tot 8 stukjes kan breken. Maar soms is de verleiding wel heel erg groot moet ik zeggen. De behoefte aan een jaszak vol trainers zal in de loop der tijd wel afnemen, maar voorlopig is die nog wel eventjes aanwezig.Klopt , natuurlijke snacks zijn ook erg duur geworden.
Maar je blijft ermee bezig. Eergisteren lamspens gesneden om te drogen. die knip ik ook tot kleine snoepjes in de vorm van platte flikjes. Gisteren 5 kg ribben van elkaar getrokken en in porties verdeeld, verpakt, terug in de vriezer. Vandaag 2 kg long gesneden voor snoepjes ligt nu in de droger. Voor morgen staat een doos met konijnkarkassen op het doe-lijstje. Dat wordt hamertje en beitel werk. En dan moeten er natuurlijk dagelijks twee maaltijden klaargemaakt. Het is dat hij zo ontzettend gek is op zijn barfhap, anders ging ik accuut weer terug naar de kvv. Dat was toch wel heel erg gemakkelijk. Gemakkelijk met bestellen, gemakkelijk met opslaan, gemakkelijk met voeren. Barf is een verschrikkelijk gezoek naar wat en waar. En heb je net wat moois gevonden is het weer uitverkocht. En nee, in die kvv zat natuurlijk ook niet het beste vlees. Maar als je dan toch barft wil je het ook graag met fatsoenlijk spul doen.
pike schreef: ↑zo 14 apr 2024, 22:30 Ik moet wel, met een hond in training. Alle snoepjes kopen, daar ga ik aan failliet. De prijzen van natuurlijk spul zijn niet misselijk. Er gaan hier heel wat snoepjes doorheen, niet alleen op cursus maar ook tijdens training thuis en training on the job. En ik vertik het nog steeds om de door alle instructeurs aanbevolen frolicjes te gebruiken die je in 4 tot 8 stukjes kan breken. Maar soms is de verleiding wel heel erg groot moet ik zeggen. De behoefte aan een jaszak vol trainers zal in de loop der tijd wel afnemen, maar voorlopig is die nog wel eventjes aanwezig.Ik zou dat nooit elke dag iets doen. Zo blijft je bezig. Dan liever een keer wat meer verwerken zodat je voort kan. Ik begrijp dat je je droger nu eenmaal niet kan overvullen, maar dat vleesbot kan toch tegelijk?
Maar je blijft ermee bezig. Eergisteren lamspens gesneden om te drogen. die knip ik ook tot kleine snoepjes in de vorm van platte flikjes. Gisteren 5 kg ribben van elkaar getrokken en in porties verdeeld, verpakt, terug in de vriezer. Vandaag 2 kg long gesneden voor snoepjes ligt nu in de droger. Voor morgen staat een doos met konijnkarkassen op het doe-lijstje. Dat wordt hamertje en beitel werk. En dan moeten er natuurlijk dagelijks twee maaltijden klaargemaakt. Het is dat hij zo ontzettend gek is op zijn barfhap, anders ging ik accuut weer terug naar de kvv. Dat was toch wel heel erg gemakkelijk. Gemakkelijk met bestellen, gemakkelijk met opslaan, gemakkelijk met voeren. Barf is een verschrikkelijk gezoek naar wat en waar. En heb je net wat moois gevonden is het weer uitverkocht. En nee, in die kvv zat natuurlijk ook niet het beste vlees. Maar als je dan toch barft wil je het ook graag met fatsoenlijk spul doen.