Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3000367
We horen inmiddels van meer mensen dat hun hond(en) ziek zijn geworden na het eten van deze besjes. Allemaal fikse diarree en sommigen ook spugen. Wel vreemd dat honden ze dan toch eten, je zou zeggen dat ze zelf wel weten wat ze wel en niet kunnen snacken. :-\ Maar goed, we blijven er nu uit de buurt.
Gebruikersavatar
Door pike
#3000428
Els&Flow schreef: We horen inmiddels van meer mensen dat hun hond(en) ziek zijn geworden na het eten van deze besjes. Allemaal fikse diarree en sommigen ook spugen. Wel vreemd dat honden ze dan toch eten, je zou zeggen dat ze zelf wel weten wat ze wel en niet kunnen snacken. :-\ Maar goed, we blijven er nu uit de buurt.
Was dat maar waar, dan zouden ze geen tennisballen, handschoenen, ballonnen, sokken, vergiftigde dode muizen, gebakken sponzen etc. etc. eten.
Door vagebond
#3000963
Er zit idd giftig blauwzuur in, vooral de niet rijpe bessen zijn gevaarlijk. Ik gebruik de bessen voor de jam en kook het voldoende, nergens geen last van.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3001093
Maar blauwzuur wordt je toch niet misselijk van of krijg je geen diarree van?
Blauwzuur ga je op den duur aan dood zonder dat je het merkt, maar je krijgt toch geen darmklachten?

Ik geloof niet dat een hond weet dat dat slecht voor hem is. Ik wist het als kind dus ook niet....  ::)  Als kind men je nog uitleggen dat dat dus geen strak plan was, ben er niet van overtuigd dat dat bij een hond ook werkt...
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#3001191
Zou er dan nog iets anders inzitten wat giftig is? Want ik was enorm misselijk en alles kwam er heel snel weer uit. Geen darmklachten. Ook niet dood gegaan zonder dat ik het merkte, tenzij ik het gewoon niet gemerkt heb natuurlijk :p
Door Anne in Zweden
#3001204
Meike en Daisy schreef: Zou er dan nog iets anders inzitten wat giftig is? Want ik was enorm misselijk en alles kwam er heel snel weer uit. Geen darmklachten. Ook niet dood gegaan zonder dat ik het merkte, tenzij ik het gewoon niet gemerkt heb natuurlijk :p
:biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door