Hallo,
Kan ik ergens op dit forum informatie vinden over de beste manier hoe ik moet beginnen (en vervolgen) om een jong pupje (8 weken) verantwoord en gezond te voeden, zonder dat ik met veel versvlees-produkten aan de gang moet ? Ik heb al een tijdje her en der zitten lezen, maar vond niet iets over puppievoeding. Het betreft een border-terrierreutje, dus een klein hondenras (wordt ca. 8 kilo), maar het is/wordt wel een gespierd, aktief hondje dat een paard moet kunnen bijhouden en ook veel beweging gaat krijgen.
Een lastig punt met de voeding is nl. is dat ik geen vrieser in huis heb (ruimtegebrek helaas, kleine A'damse 1 kamer-bovenwoning), zodat ik versvleesprodukten niet kan bewaren.
Een goede brok zou daarom een heel stuk makkelijker zijn, maar ik wil graag mijn hondje goed voeden en begrijp uit jullie forum dat ook een goede brok eigenlijk gewoon slecht is (welk merk zou evt. voor een puppy nog het meest acceptabel zijn?). Ik kan er natuurlijk wel sardientjes, rauw eitje, gedroogde pensstaafjes en fytomix bijdoen, maar heb geen idee hoe dat met een pup qua hoeveelheid enzo moet. Alvast bedankt voor jullie reakties.