Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door beesteboelmona
Ik weet dat er verschillende webshops zijn die probiotica verkopen.
Maar zijn er ook gewone winkels?
Ik ga vanmidag naar groningen en zou graag willen weten  of en zo`ja waar in groningen een winkel zit die dit verkoopt.
Ik neem trouwes aan dat er verschil zit tussen de mensen versie en de dieren versie?
Door koekje
Of er verschil tussen de mensen- en dierenvariant zit, weet ik niet. Ik gebruik zelf immers geen probiotica. Volgens mij moet je dat wel bij de natuurwinkel (winkel waar ze biologische producten verkopen) kunnen krijgen. je hebt verschillende ketens van natuurwinkels, zoals Natuurwinkel, Ekoplaza, Estafette, etc. Ze zijn niet allemaal bij een keten aangesloten, sommigen zijn gewoon zelfstandig.
Ik denk dat als je er 1 gevonden hebt, je ook zo op de bonnefooi langs kan gaan. Mijn ervaring met dergelijke winkels is dat ze meestal erg klantvriendelijk zijn en je ook altijd zeker willen bijstaan met advies.
Door *Yvje*
De Tuinen verkoopt ook goeie probiotica, uiteraard wel voor mensen. Heb hier zelf ook eens wat vandaan gehaald,
was goed spul !
Door beesteboelmona
*Yvje* schreef: De Tuinen verkoopt ook goeie probiotica, uiteraard wel voor mensen. Heb hier zelf ook eens wat vandaan gehaald,
was goed spul !
Heb je die daar voor jezelf gekocht of voor je katten?
Door Limpy
In groningen zullen toch ook wel holistische da´s zitten die eea verkopen?
Via de site van nml health kun je verkooppunten opzoeken in je provincie en stad....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door