Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rosita
#212236
Een tijdje terug heb ik hier geschreven dat mijn Dantetje niet tegen de velletjes in de Carnibest kan (gaat hij aan de diaree), dus probeer ik altijd zoveel mogenlijk velletjes uit te zoeken. Nu heeft Corine gezegd dat zij deze velletjes apart toevoegt voor de vezels, maar dat dit in feite niet echt nodig is en dat ze dat ook niet meer zal doen. Omdat ik bijna door mijn voorraad CB heen was en Corine eerst haar eigen voorraad op wil maken voordat zij weer nieuw maakt (zonder velletjes), heb ik carnibest voor fretten gekregen tegen de prijs van de lam-mix :D. Hier zitten geen velletjes, geen graan, nog meer lamsvlees (daadoor is het ook best wel duur) en is ook compleet kattenvoer. Nu vonden mijn drie katten de lam-mix al erg lekker, maar het frettenvoer is helemaal het einde. Dus bij deze wil ik dan ook Corine bedanken :-*. Gezien al mijn katten het frettenvoer erg lekker vinden denk ik dat ik na deze lading naast natuurvoer voor katten ook carnibest voor fretten ga kopen (alleen fret is eigenlijk te duur, en mijn Nero, die normaal het gewone natuurvoer niet zo heel graag eet en daardoor mooi op gewicht blijft, wordt anders te dik). En voor de moeilijke eters op dit forum, zou ik adviseren om eens het frettenvoer te proberen, wie weet wordt dit wel gegeten ;D.
   
Groetjes Rosita
Door Helen
#212301
Ik zag het op de site. Wat een superidee. kvv voor fretten. Als onze aanstaande pup iets groter is willen we ook graag een katje. Dus hebben we ook alvast enkele pakjes kattencarnibest gekocht. ;D Je weet tenslotte nooit hoe snel snel is 8) De frettencarnibest is dus een goede tip voor een eventuele moeilijke eter!!
Ik kocht altijd carnibest bij Paul en ook 'ns wat onderdelen in Ermelo. Nu we een pup krijgen heb ik weer wat ingeslagen en duur, duur dat het was. Veel duurder dan bij Paul en bij Corinne. We hadden net zo goed naar Ermelo kunnen rijden.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door