Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door lobbes
#13913
Ik heb vandaag Tannetje weer gesproken omdat ik nog een aantal vraagjes had.
Zij heeft mij weer te woord gestaan en advies gegeven en dat allemaal voor niets!  Als er een iemand een wereld wijf is, ! :-* dan is zij dat wel :-*  Ik heb nu gewoon om een rekeningetje gevraagd want ze neemt elke keer echt de tijd om advies te geven  ze moest er wel om lachen en nu durf ik haar wat vaker te bellen  ;D  ;D  ;D .
IK STOP NU OOK MET NOSODEN TE GEVEN AAN LOBBES
dit heeft GEEN zin als je hond al volledig geinjecteerd is.
dus lobbes heeft 1 jaar lang teveel rommel gehad  :'(  :'(
al is het homp.
Ik ben nu blij dat ik dit weet want ik had anders over 2 weken met een nieuwe kuur moeten starten. Een geluk bij een ongeluk
Ik wilde jullie dit even melden
Groetjes ELlen
Door Janet
#13914
Wat een topvrouw ;D. En da's idd een geluk bij een ongeluk, dat je nog met de nieuwe kuur had moeten beginnen.
Door qyan
#13915
dus ik hoef qyan ook niet met nosodes te laten enten, alhoewel, qyan heeft zijn enting voor het 1 levensjaar nog niet gehad.
krijgt ie lekker toch niet, maar als ze de enting met 1 jaar nog niet hebben gehad, zijn ze dacht ik nog niet volledig gevaccineerd, of toch wel.
Door sylvia
#13916
ja hoor met 1 jaar ga je wer herhalen oftewel boosten
Door Ink
#13917
ja hoor met 1 jaar ga je wer herhalen oftewel boosten
Zegt jouw gevoel ...
Door sylvia
#13918

Zegt jouw gevoel ...
nee zegt de da over een jaar moet je een boost komen halen ;)
Door Ink
#13919

nee zegt de da over een jaar moet je een boost komen halen ;)
Ja, je ben een lekker wijf.
Door sylvia
#13920

Ja, je ben een lekker wijf.
:-*
Door qyan
#13921
dus we kunnen hieruit concluderen dat de enting op ene leeftijd van 1 jaar ook pure onzin is ??? en dat de puppycocktail een levenslange bescherming biedt?
zoveel meningen, zoveel antwoorden, zucht :-X

maar dabn zouden nososdes toch ook geen zin meer hebben als een pup zijn puppycocktail al hefet gehad, of begrijp ik er werkelijk waar ff niets van nu ;D ???
Door Ink
#13922
Lees even bij 'Don Hamilton'.
Door qyan
#13923
ink, heb ik al zo vaak gedaan, maar ga het geloof ik idd maar weer doen.
maar de 1 zegt vaccineren op een leeftijd van 1 geeft levenslang bescherming, puppycocktail niet de ander zegt weer van niet.
was toch ergens nog een discussie hierover of het vaccineren op ene leeftijd van 1 echt nodig was, of is die ook verwdenen met de big bang ???

ik laat qyan toch nooit meer vaccineren, ook als de uitslagen uiteindelijk allemaal mee lijken te vallen.
het gevaar dat hij daaraan de pijp uitgaat is volgens mij meer aanwezig dan dat hij dood gaat aan een virus.
en eerlijk gezegd, liever dan maar op die manier dood gaan, dan door een vaccinatie waarvan je eigenlijk weet dat het toch niet het beste is wat je voor je hond kunt doen.
Door sylvia
#13924
als ik die verslagen van qyan lees heeft de da van alles tegelijk gegeven en daarbij gewoon doorgeent,daarbij nog bedenkende dat qyan waarschijnlijk van dag 1 al niet 100% gezond is geweest....... :-/

Je moet zelf beslissen waar je je lekker bij voelt,als dat is bij niet meer enten,moet je het beslist niet meer doen,inieder geval volgens de regel mag je hem geen eens enten,want alleen gezonde honden en katten mogen geent worden.
Maar zoals ik zei moet je het helemaal zelf beslissen.
Door Ink
#13925
Voor jou ligt het iets anders dan voor mij, maar ik ben ook al een tijd (dat was denk ik het verhaal dat je gelezen hebt) op zoek naar 'de waarheid over de 1 jaar enting'. En er is tot nu toe niemand geweest die me heeft kunnen overtuigen van het nut.
Dus heeft Sam braaf z'n puppy-entingen gekregen (wist ik veel, was te druk met naar voer zoeken), hij wordt 1 augustus 17 maanden en heeft geen entingen meer gekregen. Hij zwemt, ziet elke dag plenty honden en noem maar op wat voor dagelijkse 'risico's' we allemaal nog meer tegenkomen. Ja ik vind het soms eng. Maar enten vind ik minstens net zo eng. Dus hebben we besloten het maar 'gewoon' niet te doen.
Door sylvia
#13926
Voor jou ligt het iets anders dan voor mij, maar ik ben ook al een tijd (dat was denk ik het verhaal dat je gelezen hebt) op zoek naar 'de waarheid over de 1 jaar enting'. En er is tot nu toe niemand geweest die me heeft kunnen overtuigen van het nut.
Dus heeft Sam braaf z'n puppy-entingen gekregen (wist ik veel, was te druk met naar voer zoeken), hij wordt 1 augustus 17 maanden en heeft geen entingen meer gekregen. Hij zwemt, ziet elke dag plenty honden en noem maar op wat voor dagelijkse 'risico's' we allemaal nog meer tegenkomen. Ja ik vind het soms eng. Maar enten vind ik minstens net zo eng. Dus hebben we besloten het maar 'gewoon' niet te doen.
:-* :-* :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door