Jiffie heeft zich bij de dierenarts trouwens heel lief gedragen, ze bleef rustig zitten en piepte niet eens, mijn stoere meid

Moderator: Lizzy
*Natasja* schreef:Daar zit ik dus ook mee, ik weet ook dat lampolie plakspul verwijderd, maar ja, het moet wel huidvriendelijk zijn.
Ik weet dat terpentine ook plak-troep verwijdert, maar dat lijkt me niet zo huidvriendelijk![]()
*Natasja* schreef: Ik zou de Biotex even proberen, je handen worden daar altijd zo zacht en glibberig van, dat het misschien voor de tape ook wel werkt.Net mijn kast doorgespit, maar geen biotex
Kruimel schreef:De da raadde ons de leukotaperemover aan. Ik vraag me ook af wat de werkzame stof daarin dan is, maar ik heb het nog niet gevonden.
Volgens mij zit in tapeverwijderaar ook terpentine of iets vergelijkbaars dus ik zou er zelf heel voorzichtig mee zijn. Misschien kun je de da of de assistente vragen hoe je het het beste kunt aanpakken?
*Natasja* schreef: Wat ik trouwens zelf een keer bij Beau gedaan heb (bedenk ik me nu pasWij waren ook begonnen met een schaar, we wilden het tape eerst door midden knippen en dan verder kijken, maar we konden het tape niet eens wat omhooghouden, de hele huid ging mee.), is samen met Arno de tape losgeknipt van de haren met een heel fijn schaartje. Je moet dat wel samen doen, zodat de één de poot zo stil mogelijk kan houden, om de schade aan de haren beperkt te houden.