Ik haal de dunne stukjes er af, en de dikkere stukken geef ik aan de honden.
Ik had 2 pensen niet zo van die groote maar ik haal toch 1300 gram gedroogde pens hier van af.

Heeft iemand hier ook wel eens schapenpens gedroogd en gaat dit net zo goed
Moderator: Lizzy
spyros legacy schreef: misschien een domme vraag, maar die droogmachientjes, hoe en waar kan ik dat vinden??Ik heb hem besteld via http://www.tchibo.nl
Lijkt me wel leuk om zelf pensen te kunnen drogen, want de honden vinden het super, maar als je ze koopt in de winkel zijn ze nogal vrij prijzig, en zeker als je zoveel pens in de vriezer hebt steken.
spyros legacy schreef: bedankt voor je tip, heb de site inmiddels doorsnuffeld, maar kan niks vinden. Tja, blond heHet kan ook in de oven hoor, doe ik altijd het duurt alleen wat langer.![]()
spyros legacy schreef: bedankt voor je tip, heb de site inmiddels doorsnuffeld, maar kan niks vinden. Tja, blond heTschibo heeft vaak partijenverkoop, dus soms hebben ze een artikel en als het op is niet meer.![]()
spyros legacy schreef: bedankt voor je tip, heb de site inmiddels doorsnuffeld, maar kan niks vinden. Tja, blond heStaat er wel op , maar zijn uitverkocht![]()
Kruimel schreef: Tschibo heeft vaak partijenverkoop, dus soms hebben ze een artikel en als het op is niet meer.Bij ons zijn ze altijd op voorraad
Droogmachines worden ook wel door buitensportzaken verkocht. En Tieneke hier op het forum verkoopt ze ook.
tieneke schreef: Bij ons zijn ze altijd op voorraadenne waar komt zo'n machintje dan op ???![]()
Kruimel schreef: De mijn kostte iets van 35 euro geloof ik,Volgens mij was ie ietsie duurder
Anita* schreef: Ach ik heb maar weer een voorraad gedroogde pensstaafjes besteld bij Monique, net zo makkelijkAlleen een beetje duurder![]()