Of wel? ???
Moderator: Lizzy
Jojo schreef: IK ben vast niet de enige die het (moet) doen: Grote dingen die niet in stukjes te snijden zijn zoals ribben, hele kip enz. uit de hand voeren omdat ie anders de moord er in stiktik heb het heel even in het begin gedaan, maar ajublieft zeg, ik ga hier zeker niet dingen vasthouden, ik heb gemerkt, als ik het maar groot genoeg geef, dan kunnen ze het niet in een keer naar binnen werken, hoewel.....Dot wel een enorme stuk pens in een keer kan slikken
Of wel? ???
Jojo schreef: IK ben vast niet de enige die het (moet) doen: Grote dingen die niet in stukjes te snijden zijn zoals ribben, hele kip enz. uit de hand voeren omdat ie anders de moord er in stiktIk heb het in een ander topic al aangegeven dus ik denk dat mijn mening overbodig is. Maar goed, om op jouw vraag terug te kopen: hier hebben ze geen enkele hulp nodig.
Of wel? ???
Rovanna schreef: Ik heb het in een ander topic al aangegeven dus ik denk dat mijn mening overbodig is. Maar goed, om op jouw vraag terug te kopen: hier hebben ze geen enkele hulp nodig.![]()