Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Je bedoeld die witte stukken pens? Die voer ik gewoon op, bij de pens. Ik snijd deze er niet af.....
Nelly schreef: Vet niet weggooien, gewoon in porties kombineren met de rest van de pens.
Unique schreef: Dat gaat niet,ik heb al zakjes gemaakt van 5 lapjes per keer.Maar er zit ZOVEEL vet bij.Ze groeien dicht als ik dat er allemaal bij geef.Mijn idee was:Ik snij al het vet klein en geef het dan af en toe bij het andere eten.Dat bedoelde ik ook eigenlijk
Unique schreef: En doe runderribben ? Ik heb geen plek meer.Zou ze best willen overnemen, maar geloof dat jij nogal ver hier vandaan woont. Bovendien, als het echt runderribben zijn i.p.v. kalfsribben, dan vrees ik dat ze zelfs voor mijn herders wat hard zijn.![]()
Unique schreef: Ik begrijp het,maar shelties zijn maar klein en snel te dik.Zal ik het klein snijden en dan af en toe wat bij het eten geven ?Het vet wat er vaak in van die ballen naast hangt snij ik eraf en kiep ik weg, de rest van de pens is dan ook al vaak vet genoeg. Dan is soms inderdaad op 1 pens ruim een kilootje wat weg gaat, maarja, tis niet anders.
Angelique schreef: Het vet wat er vaak in van die ballen naast hangt snij ik eraf en kiep ik weg, de rest van de pens is dan ook al vaak vet genoeg. Dan is soms inderdaad op 1 pens ruim een kilootje wat weg gaat, maarja, tis niet anders.
sylvia schreef: Als er erg veel vet aan de pens zit gooi ik het ook weg, als ik die hoeeveelheden zie zie ik ook gelijk een overwerkte pancreas.