Ok, dat biedt al een stuk meer perspectief.
Ik zou me in jouw geval eens goed gaan inlezen op een barfdieet. En laat je daarvoor nu net aan het juiste adres zijn!

En dan zelf gaan samenstellen. Want ik heb het gevoel dat dat wel eens gewoon goed zou kunnen gaan. En zelfs als niet alles goed gaat, je zo wel tot een voldoende goed menu kan komen met wat wel gaat.
Bovenaan het forum staat er een rubriek: barf voor beginners en daar kan je alles lezen over zelf samenstellen. Daar is alles geschreven voor hond maar dat is voor een kat vrijwel hetzelfde. Alleen blijf je bij de zgn beginnersbotten. Als je die wil gaan malen, prima. Ik moet voor 1 van mijn katers ook alle vleesbot malen en voor de rest barft die gewoon mee. Ik heb daarvoor wel een stevige vleesmolen maar voor 35 euro kan je niet veel misdoen dus je kan perfect die van de Lidl halen en kijken of het je bevalt. Moest hij het dan ooit opgeven kan je nog zien wat je doet.
Voor een kat zijn de percentages ook licht anders. Die percentages kan je hier in de kattenhoek bij de rubriek 'voormalige sticky's' vinden.
Als je dat allemaal gelezen hebt en begrepen hebt wat de bedoeling is, kan je een menutje opstellen en hier posten voor feedback. Ook als je onderweg of later nog vragen hebt: shoot!
Om even op je vragen te antwoorden. Konijn, kalkoen, kwartel en parelhoen vinden de meeste katten ook lekker. Lam vaak ook, zeker het hart. Maar het is ook heel persoonlijk, wat de ene lekker vind, vind de ander niet te vreten.
Sommigen zijn gek op wild of grote grazers, anderen vinden dat niets...
Houdt wel 1 diersoort achter die je niet voert ( vb eend of konijn, die zijn gemakkelijk) voor als je toch zou moeten gaan elimineren, je een diersoort hebt waarmee je kan beginnen. De eerste diersoort bij eliminatie mag hij nl nog nooit gegeten hebben. Of dat werkt toch het beste, jij zou denk ik ook wel van kip kunnen starten.
Kuikens zijn vaak ook een hit, goedkoop, erg gezond en zo zacht dat een kat zonder tanden ze ook kan eten. Wel niet overdrijven. 2-3 kuikens per week is wel voldoende.
Het is heel normaal dat hij de lever eerst laat liggen. Dat is een heel specifiek iets en daar moeten velen aan wennen. Kippenlever wordt wel vaak het vlots gegeten, dus daar zit je goed. Je kan eens proberen of hij hem gebakken lust en dan steeds iets minder gaan bakken. Of gedroogd, zelfde principe.
Of je snijdt hem fijn en mengt hem met wat gemalen/fijngesneden vlees... met een klein beetje lever onder heel wat vlees beginnen.
Bij nier zal je de eerste malen wel hetzelfde ondervinden.
Wat ook nog kan, als hij het ook met trucjes niet wil eten, is dat je alle orgaan onder elkaar maalt. Vaak vinden ze het dan, door het hart, wel lekker.
Wat ik in jouw geval zou doen is in het begin opletten enkel mager vlees te voeren. Vet valt zwaarder op de maag en het zou wel eens kunnen dat dat de reden is waarom kvv niet goed ging. Ik weet niet welk merk je gaf maar heel wat kvv's zijn erg vet...
In je verhaal kan ik zo een beetje die lijn trekken als je vertelt wat goed gaat en wat niet.
Kip en koolvis is mager en rundsgehakt kan dat ook zijn. Eend, geit en lam zijn vettere diersoorten van nature.