Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2973455
Oh wat baal ik van die rug en dat been. Ik kan wel janken. Half maart begon het met rugpijn die een hernia, 21 mei kwam er een trombose been bij en daarna een klapvoet. Ik heb wel het idee dat de klapvoet op zijn retour is, ik loop makkelijker op dat been, kan de voet beter afwikkelen, maar de rest is nog prut met peren. Zit dit onder de morfine en gabapentine (tegen zenuwpijn) en nog gaat het er doorheen. Ik word gek van de muren die op me af komen. Ik loop wel met de jongens, maar dat zijn geen grote rondes, dan kom ik nooit meer thuis. Alles zit deze keer links, maar ik heb het idee dat rechts ook mee gaat doen Het voelt zo of het nooit meer overgaat  :( ....... op de pijnpoli kunnen ze op dit moment ook niet zoveel omdat ik bloedverdunners slik. Daar mag ik de 1e 3 maanden geen dag mee stoppen en als na die 3 maanden de trombose nog niet weg is dan nog niet. Ze zijn veel te bang dat er een stukje afbreekt van het stolsel en dat dat in de longen komt. Fijn dat ze daar echt bovenop zitten, maar rot dat ik dan nog weer langer moet wachten........... Ik zit in dubio of ik weer contact op moet nemen met de neuroloog. Weet niet of die nog iets in zijn hoge hoed heeft zitten  :P  Gelukkig komt mijn vader nog weer een paar dagen. Dan ben ik niet alleen en heb aanspraak. Lieve paps dank je wel dat je dit doen wilt  :-*
Door Anne in Zweden
#2973469
Bah, het zit je niet mee. Ik neem aan dat het afvallen nu ook even op een lager pitje staat? Bleh alles. Hopelijk gaat het vanaf nu weer de goede kant op. Beterschap!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door