Yuka 2004 schreef:
Nou, ik denk dat je daar een punt hebt, ik zeg weleens tegen mijn vriend dat het me niets zou verbazen als het door mijn huis komt, want volgens mij is dit met die vlooien begonnen sinds ik hier woon...
Ik ga eens bellen naar zo'n reinigingsdienst....
Dat kan heel goed hoor. Ons eerste (huur) huis zat vól met vlooien.
Tot aan de bovenverdieping toe.
Wij hadden toen zelf nog geen huisdieren en waren dus flink de klos. Veel stofzuigen en een hele tijd met omgevingsspray gespoten, vlak voordat we naar kantoor gingen. Bij thuiskomst 's avonds alles goed luchten, maar ze waren erg hardnekkig.
Ik liep 's ochtends met witte sokken aan langs de randen van de huiskamer en dan kon je ze zó van je sok af plukken.
Het heeft al met al zeker wel een maand geduurd en toen we op het punt stonden de reinigingsdienst te bellen waren ze ineens op.
De vorige huurders hadden een grote harige hond, en er lag een planken vloer met kieren in de woonkamer. Ze hadden ook de kokos deurmat in het halletje laten liggen, die zat waarschijnlijk ook vol want daar lag de hond vaak. Het was afschuwelijk.
En ik vond het nog wel zo raar dat de bazin zoveel muggenbeten op haar onderbenen had. Waren natuurlijk gewoon vlooienbeten. Wist ik veel, toen.
Excuses voor het gruwelverhaal.
En nogmaals sterkte gewenst.