Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
pike schreef: wo 25 mar 2020, 21:48 Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje :-\ :'(
Pff wat een schrik , en natuurlijk ook geen bezoek :'( Sterkte , hopelijk herstel voor je moeder :-*
Door pike
Vanochtend heb ik met mijn moeder gesproken. Ze kon goed praten, reageerde prima op vragen en begreep ook gewoon wat ik zei. Ze had al vroeg vanochtend een echo gehad en die was goed. Waarschijnlijk bedoelde ze een scan. Maar haar arm wil nog niet echt en op mijn vraag of ze het bed uit kon was er een duidelijk nee. Ze zal therapie moeten krijgen dus naar een revalidatiecentrum als ze uit het ziekenhuis komt. Ze is er nog lang niet. Maar ze klonk wel positief en begreep ook dat we niet op bezoek kwamen. Er is weliswaar een persoon toegestaan maar wij vinden het risico te groot. Voor haar zowiezo, haar longen hebben het al zwaar door het ernstige hartfalen dat ze heeft, maar voor ons is er natuurlijk ook een risico.
Door rosmin
Wat ee nschrik en wat ee nzorgen Pike, maar als je moeder nu al zo goed reageert geeft dat hoop voor het herstel, sterkte :-*
Door smulpaap
Dat zal zijn tijd nodig hebben op die leeftijd .
En gelijk hebben jullie hoor , maar niet op bezoek . Hoe vervelend ook
Door -Annemarie-
pike schreef: vr 27 mar 2020, 11:34 Vanochtend heb ik met mijn moeder gesproken. Ze kon goed praten, reageerde prima op vragen en begreep ook gewoon wat ik zei. Ze had al vroeg vanochtend een echo gehad en die was goed. Waarschijnlijk bedoelde ze een scan. Maar haar arm wil nog niet echt en op mijn vraag of ze het bed uit kon was er een duidelijk nee. Ze zal therapie moeten krijgen dus naar een revalidatiecentrum als ze uit het ziekenhuis komt. Ze is er nog lang niet. Maar ze klonk wel positief en begreep ook dat we niet op bezoek kwamen. Er is weliswaar een persoon toegestaan maar wij vinden het risico te groot. Voor haar zowiezo, haar longen hebben het al zwaar door het ernstige hartfalen dat ze heeft, maar voor ons is er natuurlijk ook een risico.
Wat een schrik! Heel veel sterkte gewenst voor de komende periode. :bigarmhug:
Door pike
Ze vertelt weer honderd uit :D ze had niks te klagen zei ze alleen haar rechterarm wil niet zo. Daar krijgt ze al therapie voor. Toen ik belde werd er eerst niet opgenomen. Bleek dat ze naar het toilet was gegaan. Dus je kan nu wel je bed uit? Ja hoor er mankeert niets aan mijn benen hoor was het toen ik kan prima lopen. Bleek dat ze gisteren bedoelde dat ze haar bed niet uit kon komen vanwege last van haar rug (die is erg slecht). Al met al denk ik dat ze veel geluk gehad heeft doordat dat ze er snel bij waren.
Door sam28
pike schreef: Bleek dat ze gisteren bedoelde dat ze haar bed niet uit kon komen vanwege last van haar rug (die is erg slecht)
Hoe laat je mensen schrikken 2.0.
Fijn dat ze "alleen" last had van haar rug. Hopelijk gaat haar arm nog weer beter worden.
Door Siberienne
Van vriend telefoon over kunnen kopen, de mijne begint te slijten en de batterij wordt brak. En met alle appjes nu scherm wat klein. Werd eerst beloofd dat ‘ie vandaag kwam, krijg ik net bericht ‘verlaat tot onbekende datum’ 🤬 ik wil mijn telefoon #firstworldproblem ..,
Door Fenixjuh
Oooeeh, die stomme pakjes ook he.... ::)
Hier een idee gejat om voor opa en oma een puzzel cadeau te doen met alle kleinkinderen en achterkleinkinderen, maar wordt maar niet bezorgd.... ;) >:(
Door CindyMayella
Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door