Jullie hebben goede hulp van Erwin, wat fijn dat hij op het juiste moment even belde om te vragen hoe het gaat.
Er zit gelukkig iets of wat verbetering lees ik . Wat een vreselijke pech voor Biscuit waar jullie juist zo zuinig op zijn Lizzy.
Hopelijk komt alles goed
Fijn om te lezen dat het vandaag al weer iets beter (en in ieder geval niet slechter) gaat dan gisteren.
We blijven gewoon door duimen hier voor jullie lieve meisje!
Zo ik ga nu twee kaarsen aan doen. Eén voor Bisquit en één voor een cavia (die meneer die op jullie gewacht had daarvan had de cavia iets heel aparts. Heeft Erwin nog geopereerd en de afspraak gemaakt dat als hij dood gaat dan hoeven ze niet te betalen en als ie blijft leven dan betalen ze een afgesproken bedrag. Dat zoontje was zo verdrietig.)
Zo... kaars voor die kleine spikkel brand.
En er ging nog een derde kaars aan voor der alte
Fido schreef:
Zo ik ga nu twee kaarsen aan doen. Eén voor Bisquit en één voor een cavia (die meneer die op jullie gewacht had daarvan had de cavia iets heel aparts. Heeft Erwin nog geopereerd en de afspraak gemaakt dat als hij dood gaat dan hoeven ze niet te betalen en als ie blijft leven dan betalen ze een afgesproken bedrag. Dat zoontje was zo verdrietig.)
Zo... kaars voor die kleine spikkel brand.
En er ging nog een derde kaars aan voor der alte
Ja, Erwin vertelde nog van de cavia! Heeft hij ze niet meer te pakken gekregen? Ik hoop zo dat caviaatje nog leeft. Ik vond het ontzettend lief van die mensen, dat ze zonder te mopperen ons voor lieten gaan en zelfs nog vroegen hoe het was en ons sterkte wenste. Lieve klanten hebben jullie
Lizzy schreef:
Ja, Erwin vertelde nog van de cavia! Heeft hij ze niet meer te pakken gekregen? Ik hoop zo dat caviaatje nog leeft. Ik vond het ontzettend lief van die mensen, dat ze zonder te mopperen ons voor lieten gaan en zelfs nog vroegen hoe het was en ons sterkte wenste. Lieve klanten hebben jullie
Bedankt voor de kaarsjes
Cavia gaat super. Heeft goed gegeten en ook ontlasting gehad. Heel de familie is vanmiddag komen kijken. Ik heb nog nooit zo'n smile op een gezicht van een jongen gezien! Hij was zo blij. Als de cavia de aankomende 20 uur doorkomt mag hij naar huis. Dus nog even spannend.
Oh wat erg, die lieve kleine meid.
Ze kunnen soms zo onbesuisd zijn, en een ongeluk zit in een klein hoekje.
Lizzy en natuurlijk ook Leo, heel veel sterkte de komende tijd,ook met Brutus.
Wat lief van Erwin om even te bellen, toch fijn dat er meer DA-en zijn met hun hart op de juiste plaats!
Fijn dat ze lekker rustig was vandaag, ik hoop dat het steeds beter gaat!
Ach gut, Biskwietje toch! Zo klein en al zoveel pijn, da's nou echt niet de bedoeling! En jullie gaan qua honden inderdaad niet lekker nee, de laatste tijd. Hopelijk was driemaal scheepsrecht en blijft nummer vier gevrijwaard van alle mogelijke ellende!
Heel veel sterkte voor jullie met de ziekenboeg, en een knuffel voor onze bizzkid!
Jemig het zit jullie ook niet mee met de honden. Arme Biscuit . Wat goed dat jullie bij Erwin terecht konden. Ik hoop voor jullie dat het knietje goed herstelt.