[quote="Harco"]
Filosofische uitleg over het voer ben ik niet van plan te geven. Ik heb mijn link naar ons forum weggehaald omdat dat dus niet helemaal slim was, maar zeker niet bedoeld om klanten te werven. Maar mijn filosofische gedachten over voer beperken zich door te weten wat een hond voor voeding nodig heeft en daar kan best eens wat van groenten of wat dan ook bijzitten. Maar voornamelijk blijft een hond een vleeseter. verder wil ik iedereen er op wijzen dat ik dacht dat dit een leuk forum zou zijn waar je wat van elkar kan leren, maar het enige wat hier gebeurt is de vloer aanvegen met mensen. Ik ben er van overtuigd dat ik goed voer geef aan mijn honden en daarin sta ik niet alleen.
Dat anderen een andere mening zijn toegedaan prima, maar laat iedereen in de waarde. en probeer niet voor te doen komen of er iets raars gezegd wordt. Als er geen verschil van mening mag zijn, dan acht ik dit geen leuk forum. Maar een schooltje waar je de les moet volgen en doen wat de juffrouw zegt.
[/quote]
Maar als wij je nou proberen uit te leggen dat het voer helemaal niet zo goed is, wil je daar dan naar luisteren?