Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
tessa schreef: Jemig!! wat moet die arme hond nog meemaken op haar oude dag he? fijn dat de prognose goed is. gelukkig heeft ze hele lieve baasjes die alles voor haar over hebben!! :-*
Ja dat wel, maar ik ben nu ook wel aan het einde van mijn latijn maar eveneens heel opgelucht dat het probleem nu gevonden is en gerepareerd is voor zover dat nu mogelijk is.
Door Ine
Cindy de Wolf schreef: Jawel, alleen de breuk loopt strak langs de pin van de kunstheup en is met de reguliere positie niet te zien. Hij moest de poot echt onder een flinke rare hoek leggen wilde je die V zien. Een beetje als de Penn hipp methode. Ze moet vreselijk veel pijn gehad hebben maar ze heeft blijkbaar een hele hele hoge pijngrens.
Pfjoei, wat een mazzel, dat er dus opnieuw foto's zijn genomen!!
Fijn, dat die operatie ook direct kon! Stel je toch voor :-\
Door Ine
Cindy de Wolf schreef: Ja dat wel, maar ik ben nu ook wel aan het einde van mijn latijn maar eveneens heel opgelucht dat het probleem nu gevonden is en gerepareerd is voor zover dat nu mogelijk is.
En ja, die noodpot is nu nog leger dan leeg :-\
Sterkte, ook daarmee!
Door conleeuw
jeetje mina zeg, dat is niet niks, al is haar pijngens hoe hoog, dit moet erg pijnlijk zijn geweest, heel veel beterschap en uiteraard een knuffel voor Terry :-*
Door *Natasja*
Jeetje, wat heftig! Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter en geneest de breuk goed.
Door Cindy de Wolf
Ine schreef: En ja, die noodpot is nu nog leger dan leeg :-\
Sterkte, ook daarmee!
Ik weet het nog niet, moet de rekening nog krijgen. Maarten had nog niets in de PC gezet en ze hadden nog een vergadering. Maar dat de bodem eronderuit geslagen is dat mogen duidelijk zijn.

Momenteel is ze erg zielig. Ze doet nog geen pogingen tot opstaan en haar ogen staan zeer lodderig, alsof ze nog niet helemaal uit de narcose is. Ze wilde wel eten. Martijn heeft haar vanmorgen naar buiten getilt waar ze gelijk geplast heeft. Ze kan nog niet goed staan, echt een dronkemansloop. Weet iemand iets wat ik haar kan geven ter ondersteuning?

Ik zit nu op mijn werk, ik kan met geen mogelijkheid vrij krijgen. Vorige week natuurlijk al niet geweest en op vrijdag draaien we al met een onderbezetting. Het positieve is dat we altijd sluiten om 12.00 op vrijdag. Mss dat ik rond 11.00 dan wegpiep als het rustig is. Er komt dan ook bar weinig uit mijn handen.
Door Magic
Ach gossie , wat super dat je toch gegaan bent met haar!!!
Moet je niet aan denken dat ze nog langer door had moeten lopen met die poot.

Dikke word snel weer beter knuff voor de patient.
Door henneke
och arme hond wat een ellende  :'( tjee meid ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte en een spoedig herstel  :-*
Door Dian
Fijn dat er nog iets aan gedaan kon worden en dat ze nu geopereerd is. Heel veel sterkte en beterschap met de patient :-*
Door Charlie Angel
Mijn hemel zeg, wat een ellende voor die arme Terry, want een pijn moet ze gehad hebben.
Wat goed dat er toch nog weer een foto is gemaakt waar dit nu uit bleek.
Geef haar maar een hele dikke knuffel en ik duim voor een goed herstel. :-*
Kan me goed voorstellen dat jij ook aan het einde van je latijn bent. :-*
Door *Ilse
Ik lees net pas het hele verhaal over Terry, meid wat een ellende, ik hoop voor jullie dat ze naar wens opknapt!
Heel veel sterkte!
:-* :-* :-*
Laatst gewijzigd door *Ilse op vr 07 sep 2007, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
arme terry , wat een pijn zal ze hebben gehad.
Wat zijn beesjes soms toch ontiegelijk hard voor zichzelf he.

dikke knuffel en hopen en duimen nu voor een voorspeodig en goed herstel
Door roefus
Ach, wat zal die arme Terry afgezien hebben  :'( :'( :'(
Toch wel fijn dat er nog een mogeljkheid inzat om alles op zijn plaats te krijgen.
Nu maar hopen dat het goed geneest.
Dikke knuffel voor de zieligerd  :bigarmhug:
Door Dami
Jee zeg das even schrikken, maar gelukkig dat er nog wel iets aan gedaan kon worden en ook gelijk gedaan is, nu maar hopen dat het herstel voorspoedig gaat! Dikke knuffel voor Terry en sterkte!
Door danielle1980
wat fijn dat je nu weet wat t was en ze geholpen is, hopelijk gaat ze snel herstellen.
ik duim ervoor
en knuffel voor jullie  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door