Ja dat is ook zo, bovendien weet ik het toch niet op te losseneelke schreef:Ik zou er jezelf gewoon niet zo druk om maken, houdt t spannend, soms zie je m wel, soms niet
Nieuwe hond erbij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nieuwe hond erbij
Sommige browsers gaan inderdaad anders om met mixed content. Heb het ff aangepast.src_esther schreef:Voor de server geen probleem, maar browsers, vooral mobiel, kunnen wat vreemd doen soms.
Op de Mac in Firefox zie ik dat het laden van de plaatjes niet helemaal lekker loopt en dat komt volgens mij door de redirect.
Doranto schreef:Sommige browsers gaan inderdaad anders om met mixed content. Heb het ff aangepast.
-
src_esther
- 5-sterren

Jij hoeft sowieso niets te doen en zeker geen zorgen maken over je onderschrift er is nauwlijks een plek waar die beter kan staan.kiara schreef:en dat is??
Moet ik wat doen met de MOB
Dat is mooi pff gelukkigsrc_esther schreef:Jij hoeft sowieso niets te doen en zeker geen zorgen maken over je onderschrift er is nauwlijks een plek waar die beter kan staan.
En ja hoor nr 2 in de sloot
Alleen 1 klein verschilletje Missy deed het expres en was echt een prut sloot, en Fajah zag het niet omdat het gras met kroost sloot was dus ja kan ze niks aan doen
Alleen 1 klein verschilletje Missy deed het expres en was echt een prut sloot, en Fajah zag het niet omdat het gras met kroost sloot was dus ja kan ze niks aan doen