- di 28 feb 2017, 18:10
De eerste nacht was erg onrustig. Uur of 11 lagen we in bed. Teun sliep redelijk rustig in maar piepte om 2 uur, ik even bij hem kijken, hij had een plas gedaan. Luiertje weg, schone er onder. hij was daarna onrustig en een beetje hijgerig. Steeds al ik weer mijn bed in ging, (hij ligt naast mijn bed) ging hij piepen, ik er weer uit. na een half uur werd hij weer rustig. Dit ritueel herhaalde zich om 4 uur, toen duurde het een uur voor hij weer ing slapen en om 6.15 uur was het weer bal. Mijn man en ik proberen af te wisselen, maar echt lekker slapen komt er niet van natuurlijk. We hebben nu afgesproken dat mijn man komende nachten met Teun op de bank gaat slapen, zodat ik rustige nachten heb en de volgende dag fris en fruitig naar mijn werk kan ( ik zit veel op de weg, dan moet je wel fit zijn). In het weekend ruilen we het om en ga ik 's nachts voor Teun zorgen.
Vanmorgen nadat ik naar mijn werk was bleef hij lang onrustig. Het is echt zoeken wat hij wil, soms is hij echt gefrustreerd het verschil tussen een ongemak en frustratie is goed merkbaar. Ongemak is zachtjes piepen, frustratie dan probeert hij te bewegen en maakt mer lawaai. Ongelofelijk hoe snel je bepaalde dingen al herkend, maar het is tegelijkertijd een zoektocht naar wat het ongemak dan is: dorst, plassen, niet lekker liggen, maar wat ligt dan wel lekker?? Uiteindelijk is hij in de armen van mijn man rustig geworden en viel weer in slaap. Kortom we zijn er druk mee.
Donderdag gaan we weer terug naar de Neuroloog.