Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
Floep is best een slimme hond, als tie wil 8)
Soms licht die ene hersencel ineens op ja!
Maar goed, ik heb bedacht dat ik dan mooi ZIJN hondenbankje ervoor schuif en hij het dan kan bekijken in die stoel 8)
Maar goed, ik heb bedacht dat ik dan mooi ZIJN hondenbankje ervoor schuif en hij het dan kan bekijken in die stoel 8)
70 kiloeelke schreef: Haha ja volgens mij is Gijs ook groter. Wat weegt ze eigenlijk?
Yup, Oz is ook zwaarder, 80 kilo 
Dus eigenlijk heb je een minipaardjeKim_S schreef: Yup, Oz is ook zwaarder, 80 kilo![]()
heb hier ook een heel lieve foto ('s), maar daar maak ik even een nieuw topic voor 8)
Je bedoelt dat JIJ in ZIJN hondenbankje gaat zitten?eelke schreef: Soms licht die ene hersencel ineens op ja!
Ja. Veel groter, en die schuif ik dan mooi VOOR de kachel. Zoekt ie t maar uit in z'n stoelpike schreef: Je bedoelt dat JIJ in ZIJN hondenbankje gaat zitten?![]()
![]()
eelke schreef: Ja. Veel groter, en die schuif ik dan mooi VOOR de kachel. Zoekt ie t maar uit in z'n stoel![]()
Nee, eigenlijk is Ozzy een groter-dan-een-mini-paardjejoel schreef: Dus eigenlijk heb je een minipaardje
heb hier ook een heel lieve foto ('s), maar daar maak ik even een nieuw topic voor 8)
Kaela schreef: Nee, eigenlijk is Ozzy een groter-dan-een-mini-paardje![]()
Onze mini-shet is ook 80 cm.
80 kilo dan weer net niet
-
Shanti en co
- 5-sterren

Shanti bij de mooie herfstbladeren

Een hele grote paddenstoel (wel 20cm doorsnede

En de mooie lucht van gisteravond

- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

- Angelique
- 5-sterren

^^Ze kijkt in ieder geval blij 
herfst2014g by lique1304, on Flickr
herfst2014a by lique1304, on Flickr
Vanmiddag een voor mij tot nu toe unieke voorstelling mogen aanschouwen. Duizenden ganzen die heen en weer vlogen, met het nodige gekwaak (gegak eigenlijk) oorverdovend en er bleef maar bij komen.
herfst2014g by lique1304, on Flickr
herfst2014a by lique1304, on FlickrVanmiddag een voor mij tot nu toe unieke voorstelling mogen aanschouwen. Duizenden ganzen die heen en weer vlogen, met het nodige gekwaak (gegak eigenlijk) oorverdovend en er bleef maar bij komen.