Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Droogkast komt hopelijk wel goed
Maar heb nu al 4 x de warmtelamp moeten ruilen , fabrieksfout , de fitting is goed
Er zijn nu ook roosters in ipv de houten plank
Dus nu wachten op de lamp
De stockli wil ik voornamelijk gaan gebruiken voor klein spul
De droogkast voor het groveren werk

Heb jij ook die ondervellen erbij?
h, fijn dat er wel verbetering in de droogkast zit. Hopelijk heb je straks eindelijk een goede lamp. Weet je al wat voor grote dingen je straks wilt gaan drogen?

Ik heb geen inlegvellen. Tot nu toe heb ik er kip, zalm en rundvlees in gehad. Het lekken valt heel erg mee.
Wat ik zei, na 9 uur begint de zalm, maar als je er af en toe met een papiertje onderdoor gaat, heb je er verder geen last van.
Er zit nu 1 laag zalm in en 3 lagen rundvlees. Ik heb meer dan 1 uur zitten knippen om het in hele kleine stukjes te krijgen. Haha! Dat wordt smullen voor Bandit straks. :D
Ja wil daar stieren piemels en geelhaar en rund of lam oren in drogen
Runder pezen dat soort dingen lekkere grote kluiven
Hij staat nu wel aan met eend loop pootjes
Met de gewone lamp
Die grote dingen passen niet in de stockli
Nou zal wel goed komen hoor
Zalm heb ik nog nooit gedaan stinkt het niet enorm ?
Wat zal hij smullen de schat
Vind hem zo leuk  :D
Gaaf joh, dat je die grote dingen straks (makkelijker) kan drogen!
't is dat je zo ver van mij vandaan woont ;)........ook mijn Bandit lust dat wel. Haha! :D

Ik heb zalmfilet in plakjes van een millimeter of 4 gesneden. Ik vind het niet stinken, het ruikt nauwelijks sterker dan de rund. En ik ben vegetarisch, misschien dat vlees voor mij sneller 'stinkt'?
Het is echt heel goed te doen in een kleine woning.
kiara schreef: Wat zal hij smullen de schat
Vind hem zo leuk :D
Ohh, wat lief van je, dank je wel!! :bigarmhug:

Ik vergeet steeds te zeggen dat ik de foto's die je onder de berichten meestuurt zo leuk vindt!! Echt leuk dat alle dieren er nu opstaan. :)
Wil wat tzt wat opsturen hoor tegen onkosten vergoeding
Maar even geduld eerst moet hij het goed doen en ik moet nog het een en ander bestellen maar gaat nu niet door die gips arm
Kan het niet voor verwerken zit nogal wat voorwerk aan voordat het in de droger kan
Vooral die piemels of ook wel bullen pezen genoemd in de dierenwinkel
Moet best veel afgesneden worden vette troep
Vies klusje
Waar woon je dan?
Als het nou richting Drenthe is maak ik er gelijk een leuk uitje van  :biggrin2:
Arnhem valt mee qua omweg richting drenthe, dat is waar. :)

He bah, wat vervelend zeg!!
Valt de pijn mee, nu er gips omheen zit?
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk was om voldoende rust te houden.
Sterkte hoor, ik hoop dat het snel geneest!
dank je
dus drenthe is ook niet in de buurt,hoop binnenkort te verhuizen naar Dwingeloo,net gereageerd op 2 onder 1 kap ik hoop het zo wil al 10 jaar hier weg
ja valt mee maar zit dik onder de pijnstilling morfine ook voor mijn rug die naar de klote is excuus voor mijn taal gebruik
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door