Moderator: Lizzy
Radja schreef: Fantastisch,er blijft alleen goed nieuws komen! Fantastisch,ben heeeeel blij voor jullie!+1!
Juul schreef: Wat goed! Ik heb Epke na bijna een jaar nog niet veel verder als haas en varken (gekookt) en misschien konijn. Heb je een linkje voor die bromealine?Ik heb deze http://www.onlinedadrogist.nl/products/display/bromelaine-met-papaine?utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=vergelijksite&utm_term=8713286012972&gclid=Cj0KEQiA6ounBRCq0LKBjKGgysEBEiQAZmpvA30b-fTGFaV7ZXXZhz9zZU5GeDzxMbyfK-SbTNhPvdsaAoKu8P8HAQ
Ulrike schreef: Wat fijn dat het zo goed gaat met Nelson!! Petje af voor alles wat je voor hem gedaan hebt inderdaad!Tannetje zei dat als je écht alleen koud wil voeren, je maar twee diersoorten hebt. En dat raadt ze af.
Daya is ook allergisch voor alle gevogelte en met Saar zitten we nu aan het begin van het traject. Het wordt best ingewikkeld met vier honden, waarvan er 1 in ieder geval een voedselallergie heeft en Saar mogelijk ook en dan deels voor de voedingsmiddelen waar Daya wel tegen kan. Saar heeft wel echt veel dezelfde symptomen als Nelson met klamme huid, dezelfde jeukende plekjes en haar liezen worden zwart. Ik probeer nu ook rekening te gaan houden met warme en koude diersoorten volgens de chinese geneeskunde. Maar eerst goed elimineren en kijken wat dat oplevert.
Wordt Nelson niet misselijk van de chinese kruiden? Hier hoefde ik van de holistische da maar iets aan het voer toe te voegen en ze zitten allemaal te smakken en tanden te knarsen. Zo zielig. Hoe weinig ik ook toevoeg.