O dat zou ideaal zijn!odradaatje schreef: Ook ik geef de reeribben van floris. Gaat perfect, nu is Tammo wel een nette eter, kauwt goed. Met zijn 9 maanden krijgt hij ze goed weg.
Je woont niet al te ver van mij. Als je 5kg in een keer teveel vindt om te proberen wil ik je er wel wat geven. Kan je kijken of het wat voor Nelson is.
Nelson. Hoera voor cytopoint!
Moderator: Lizzy
Re: Jeuk Nelson. Voorzichtig hoera
Re: Jeuk Nelson. HOERAAAA!
Yes!
Nelson kan tegen lam. Dat is fijn.
Hopelijk kan hij dan ook tegen geit. En heel hopelijk kan hij gewoon tegen alles behalve gevogelte.
Hoe dan ook is het menu nu netjes. Lam, paard, lama, konijn en zalm.
Maar... ik ben naar Tannetje geweest met hem. Gewoon, omdat ik wilde kijken of we ook dat laatste stukje jeuk nog konden aanpakken.
Tannetje heeft hem Chinese kruiden gegeven omdat ze hem 'warm' vond.
Hij krijgt het nu sinds maandag en hij heeft geen jeuk meer.
Wauw!
Ik ben (in overleg) wel doorgegaan met het kurkuma-papje en de quercitine en de bromelain/papain. Ook blijf ik de maatregelen in huis aanhouden. Maar ik ben echt zo ontzettend blij!

Hopelijk kan hij dan ook tegen geit. En heel hopelijk kan hij gewoon tegen alles behalve gevogelte.
Maar... ik ben naar Tannetje geweest met hem. Gewoon, omdat ik wilde kijken of we ook dat laatste stukje jeuk nog konden aanpakken.
Wauw!
Ik ben (in overleg) wel doorgegaan met het kurkuma-papje en de quercitine en de bromelain/papain. Ook blijf ik de maatregelen in huis aanhouden. Maar ik ben echt zo ontzettend blij!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeuj! ! Gefeliciteerd! ! En wat fijn voor Nelson! !
Zo wow, wat een resultaat!!!!!!!!! Ik ben echt ZO blij voor jeHope schreef: Yes!
Wauw!
![]()
Ik vind het trouwens bewonderenswaardig, van A tot Z, hoe je met Nelson's probleem bent omgegaan. Ik heb het al een keer gezegd, maar ik wou het toch nog een keer gezegd hebben 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

+1! En dat nadat je met Hope al zo'n soortgelijk megatraject had afgelegd - wat een doorzettingsvermogen heb je, wauw!Lizzy schreef: Ik vind het trouwens bewonderenswaardig, van A tot Z, hoe je met Nelson's probleem bent omgegaan. Ik heb het al een keer gezegd, maar ik wou het toch nog een keer gezegd hebben![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Super nieuws !!!!
Lizzy schreef: Ik vind het trouwens bewonderenswaardig, van A tot Z, hoe je met Nelson's probleem bent omgegaan. Ik heb het al een keer gezegd, maar ik wou het toch nog een keer gezegd hebben![]()
Dank jullie wel!Anne in Duitsland schreef: +1! En dat nadat je met Hope al zo'n soortgelijk megatraject had afgelegd - wat een doorzettingsvermogen heb je, wauw!
Ach, we zouden het hier op bp allemaal doen.
Ik ken nog een verhaal van een stippeltjeshond waarvan de huid losliet toen ze ministippelhondjes op de wereld had gezet en er daarvoor dag en nacht mensen in touw waren.
Sinds ik op bp kom ben ik me bewuster van de gevolgen van het toedienen van medicatie als prednison en cortico's. Ik zou dat soort spul alleen nog geven als ik moest kiezen tussen inslapen of dat. Dus dan noet je wat anders natuurlijk en gelukkig bleek dat voor Nelson ook een mogelijkheid.
Hope schreef: Dank jullie wel!
Ach, we zouden het hier op bp allemaal doen.
Ik ken nog een verhaal van een stippeltjeshond waarvan de huid losliet toen ze ministippelhondjes op de wereld had gezet en er daarvoor dag en nacht mensen in touw waren.
Sinds ik op bp kom ben ik me bewuster van de gevolgen van het toedienen van medicatie als prednison en cortico's. Ik zou dat soort spul alleen nog geven als ik moest kiezen tussen inslapen of dat. Dus dan noet je wat anders natuurlijk en gelukkig bleek dat voor Nelson ook een mogelijkheid.
En ik voel mezelf niet meer raar als ik tegen iemand vertel wat er voor een hond gedaan kan worden buiten het naar een klassiek dierenarts gaan en brokjes voeren al bekijken ze je alsof je groen ben met paarse ogen.
Dikke proficiat met de behaalde resultaten (er zullen best nog wel 's "stapjes achteruit" komen maar er ligt nu al een duidelijke weg vooruit, door jou geplaveid.
Lizzy schreef:Ik vind het trouwens bewonderenswaardig, van A tot Z, hoe je met Nelson's probleem bent omgegaan. Ik heb het al een keer gezegd, maar ik wou het toch nog een keer gezegd hebben![]()
+2 Echt super 8)Anne in Duitsland schreef: +1! En dat nadat je met Hope al zo'n soortgelijk megatraject had afgelegd - wat een doorzettingsvermogen heb je, wauw!
Oh wat super fijn! Ik ben zo blij voor je! Na alle moeite die je gedaan hebt is de beste beloning dat je vriendje weer jeukvrij is! Helemaal top!
Echt SUPERGOED nieuws, Marloes!! 
Het zou ook geweldig zijn als Nelson alles kan hebben, behalve de vogels! En hopelijk ook pens.
Het zou ook geweldig zijn als Nelson alles kan hebben, behalve de vogels! En hopelijk ook pens.
Wat super fijn dit bericht!

Ik ga nu eerst reeribben proberen. Dan geitjes.Ruisje schreef: Echt SUPERGOED nieuws, Marloes!!
Het zou ook geweldig zijn als Nelson alles kan hebben, behalve de vogels! En hopelijk ook pens.![]()
En dan pens. Ik ga lamspens als diersoort beschouwen en het dus apart toevoegen aan het menu. Ik hoop dat biologische lamspens van lammeren die geen brok hebben gehad moet lukken. Pens met graan erin durf ik niet aan.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat een fantastisch nieuws!!